Gå til innhold

Vaskehjelp (faktisk 100% on-topic)

Anbefalte innlegg

Dette har faktisk skjedd (i virkeligheten!):

En dame jeg kjenner var på jakt etter vaskehjelp, og etter å ha forhørt seg med noen firmaer om pris ville hun sjekke opp noen privatpersoner. Hun fant en annonse i lokalavisen, og ringte opp fyren som hadde annonsert.

Han virket ganske grei, og de pratet litt om hva hun ville ha gjort og hva det ville koste.

Men så sier han plutselig "Hvis du er litt smart nå, så kan det bli billig for deg". Det viste seg at hun kunne få det gratis hvis han fikk vaske mens han var naken, og hun dominerte han.

Venninnen min stotret litt sjokkert "ehhh... neeeiii... jeg tror ikke det er aktuelt...", hvorpå han fyren sier "Nei, OK. Da tar vi bare vanlig vask da." Venninnen min la på røret ganske kjapt.

Men hva ville du ha gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74254-vaskehjelp-faktisk-100-on-topic/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk. Hadde det vært omvendt, altså en mann som ble tilbudt nakenvask av en dame så hadde han hoppet på tilbudet uten å blunke.

Jeg hadde i alle fall ikke sagt nei. To fluer i en smekk.

Men skjønner godt at hun sa nei. Kanskje han hadde begynt å kle av seg likevel. Eller enda verre.

Ville nok gjort det samme som din venninne ja!(hvorfor opplever jeg aldri sånne ting?) Men hva skjedde videre da? Kom han og vasket helt vanlig eller?

Nysgjerrig nå

Neida :) Han kom ikke og vasket helt vanlig. Venninnen min ville i grunnen ikke ha fyren inn i huset sitt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...