Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Suging gir mer stimuli enn vagina kan gi, og så er det godt å se/kjenne at kjæresten vil være ekstra god mot meg, selv om det koster henne litt mer energi i å svinge hodet.

Å gå i munnen hennes er veldig godt.

Å bli sugd er skjønt. Kjenne munn/tunge mot penis er deilig, samtidig som ballene koses med. Det blir liksom så personlig.

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Suging gir mer stimuli enn vagina kan gi, og så er det godt å se/kjenne at kjæresten vil være ekstra god mot meg, selv om det koster henne litt mer energi i å svinge hodet.

Å gå i munnen hennes er veldig godt.

Det er nok riktig fordi de fleste har liten styring på musklene i skjeden. Men det kan trenes opp og da kan penis maseres ved hjelp av skjeden. Det er minst like godt som å bli sugd i jentas munn.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Fordi jentas munn og tunge stimulerer penis bedre enn skjeden hos jenter som ikke kan bruke underlivsmusklene på den riktige måten.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Annonse

det er jaggu godt det er tirsdag! IIIIIIIIIIIIIIHHHHHAAAAAAAAAAAAA! :-)

Du sier at hvis jenta har underlivsmuskler som er "trent" opp, så er det mye bedre enn å bli sugd. Hm.. Vel. Jeg må si meg litt uenig.

1. en vagina har ikke tunge. 2. en vagina kan ikke suge.

Du sier at hvis jenta har underlivsmuskler som er "trent" opp, så er det mye bedre enn å bli sugd. Hm.. Vel. Jeg må si meg litt uenig.

1. en vagina har ikke tunge. 2. en vagina kan ikke suge.

Nei, det er riktig, men en kvinne som kjenner sitt underliv kan gjøre det meget godt for mannen. Husk videre at munnsex rommer noe mer enn bare å bli mekanisk stimulert, kjenne sugingen og tunga. Det har noe å gjøre med over- og underlegenshetsposisjonen i forholdet mellom de to. Ved et vaginalt samleie er de mer jevnbyrdige som mann og kvinne.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...