Gå til innhold

har du en piercing eller noe annet på kroppen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

8

• SierDuDet

6

• Carlina

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg har en i tungen.... Syns det øker nytelsen når jeg kliner og div andre ting..

Hadde en i tungen og må si at klining ble omtrent 45426 ganger bedre når jeg tok den av.

Kjæresten min syns heller ikke suging var så mye bedre med piercing i tunga.

Må bare komme med spørsmålet....var det vondt å ta det eller helt sinnsykt jævlig vondt?

Det må for øvrig sies at dette normalt ikke skal være en vond piercing.

Det var bare jeg som var litt uheldig med en sløv nål, eller hva faen det var som var feil... Gjennom gikk den i hvertfall ikke før på 3. forsøket.

Annonse

Hvis sinnsykt vondt, hvorfor gjøre det?

når du runker,blir det bedre?

Ja, alt er bedre.

Første runken etter piercingen (ventet vel hele 1 dag...) var en helt ny opplevelse.

Det skal som sagt ikke være sinnsykt vondt å ta den.

Uansett: hvis det mot all formodning skulle være grasalt vondt, så varer jo denne smerten i under ett sekund, og det overlever vel alle.

Etter dette sekundet er det utelukkende nytelse!

Gjest troikabar

Ja, alt er bedre.

Første runken etter piercingen (ventet vel hele 1 dag...) var en helt ny opplevelse.

Det skal som sagt ikke være sinnsykt vondt å ta den.

Uansett: hvis det mot all formodning skulle være grasalt vondt, så varer jo denne smerten i under ett sekund, og det overlever vel alle.

Etter dette sekundet er det utelukkende nytelse!

men, du har ikke hatt NOEN problemer med den av noe slag?

*vurdere*

men, du har ikke hatt NOEN problemer med den av noe slag?

*vurdere*

hmmmm... nå fikk jeg jammen lust gitt....du skulle vært i reklamebransjen..likte ikke å ta i brystvorta,men som sagt,er det lik form for smerte som det er det ikke all verden...hvordan var det med rensing?var det vondt første gangene?hvor lenge måtte du gjøre dette?

Ulv I Faarikaal

Men ikke på meg heldigvis. Må si jeg liker den lille dobben jeg har i nesa.

Fint med en liten sten eller perle, f eks en :

http://www.gullsmed.net/bilder/miljodiam/diam10.jpg

som fyller hele navlen, litt dyrt da med 50 carat.

Fint med en liten sten eller perle, f eks en :

http://www.gullsmed.net/bilder/miljodiam/diam10.jpg

som fyller hele navlen, litt dyrt da med 50 carat.

Da må jeg finne en millionær først. Men egentlig vil jeg heller ha en piercing i øyenbrynet men ungene protesterer og sier jeg er for gammel. Ja de barna!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...