Gå til innhold

har du en piercing eller noe annet på kroppen ?

Anbefalte innlegg

hmmmm... nå fikk jeg jammen lust gitt....du skulle vært i reklamebransjen..likte ikke å ta i brystvorta,men som sagt,er det lik form for smerte som det er det ikke all verden...hvordan var det med rensing?var det vondt første gangene?hvor lenge måtte du gjøre dette?

Grotiden på en PA er vesentlig kortere enn i brystvortene. Skal du derimot ta en litt heftigere variant, f.eks en Apallang (tvers gjennom hele hodet), så er det omtrent like lang grotid som i brystvortene. Rensing av en PA er ikke noe problem - man renser som på andre piercinger. I tillegg renses det av seg selv når man pisser. Sistnevnte gjør litt vondt med en gang etter å ha tatt en PA :-)

".................."

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

8

• SierDuDet

6

• Carlina

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Grotiden på en PA er vesentlig kortere enn i brystvortene. Skal du derimot ta en litt heftigere variant, f.eks en Apallang (tvers gjennom hele hodet), så er det omtrent like lang grotid som i brystvortene. Rensing av en PA er ikke noe problem - man renser som på andre piercinger. I tillegg renses det av seg selv når man pisser. Sistnevnte gjør litt vondt med en gang etter å ha tatt en PA :-)

".................."

Au!

Annonse

hmmmm... nå fikk jeg jammen lust gitt....du skulle vært i reklamebransjen..likte ikke å ta i brystvorta,men som sagt,er det lik form for smerte som det er det ikke all verden...hvordan var det med rensing?var det vondt første gangene?hvor lenge måtte du gjøre dette?

Rensinga er 0 problem. Den er selvrensende i og med at urin er sterilt, men du bruker likevel klorexidin som normalt.

Intet problem, og personlig hadde jeg sex 1 uke etter at den var tatt, og da var alt heeeeeeeeelt fint :)

Den gror som du forstår jævla raskt!

Når det gjelder smerte så skal den i brystvorta i utgangspunktet være mye vondere. Jeg hadde en der selv, men faenskapet grodde aldri grunnet trening og aktiviteter som alltid røska i den.

Ulv I Faarikaal

Da må jeg finne en millionær først. Men egentlig vil jeg heller ha en piercing i øyenbrynet men ungene protesterer og sier jeg er for gammel. Ja de barna!!!

En herværende mor fikk ikke lov å gå i shorts av unga fordi hun var for gammel (40) og hadde så rare knær. Hårfargen og pappan's bukseseler er også under vurdering av kommitèen :-) . Har ikke barn selv, men ser at det er kvinnefrøa som er opptatt av sånt.

Da må jeg finne en millionær først. Men egentlig vil jeg heller ha en piercing i øyenbrynet men ungene protesterer og sier jeg er for gammel. Ja de barna!!!

Jeg hadde en i brynet men tok den ut....det begynner å bli litt harry med piercing i brynet nå...

Ta en i tunga du..;)

Annonse

Hmmm .. 50 mm, stor navel altså ? Et egg er 50 mm. Nei. den vil jo veie 1000 ct eller 200 g, ikke så morsomt å ha dårlig tid til bussen dahh.

Oi...da blir den vel i største laget.......100 da?Det må da vel kunne passe?;)Har bil tar aldri buss så det blir ikke noe problem nei:)

Ulv I Faarikaal

Oi...da blir den vel i største laget.......100 da?Det må da vel kunne passe?;)Har bil tar aldri buss så det blir ikke noe problem nei:)

100 ct blir nok et blikkfang det og. Spør Bjørn:

http://www.gullsmed.net

100 ct blir nok et blikkfang det og. Spør Bjørn:

http://www.gullsmed.net

Hmm der var det en mengde imponerende stener....

Jeg syns absolutt diamant er en av de fineste stenene..Derfor i festforbindelse har jeg ofte..diamant spenne i håret,en bitteliten en på ei tann,og i julesesongen ytterst ved øyen krokene..(ikke ekta selvsagt;)

Høres vel overdrevent ut,men de er diskre men gjør at jeg glittrer i mine øyeblikk *s*......;)

=o)

Ulv I Faarikaal

Hmm der var det en mengde imponerende stener....

Jeg syns absolutt diamant er en av de fineste stenene..Derfor i festforbindelse har jeg ofte..diamant spenne i håret,en bitteliten en på ei tann,og i julesesongen ytterst ved øyen krokene..(ikke ekta selvsagt;)

Høres vel overdrevent ut,men de er diskre men gjør at jeg glittrer i mine øyeblikk *s*......;)

=o)

Glitre om kapp med juletreet ? Diamonds is a girls best friend(s).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...