Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Jupp det stemmer!Ei riktig jålekjærring.....og selvsagt byfis!! =o) Dine ord, vet ikke :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Høh? Har du gjort noe du ikke har fortalt...? ;-) hehe, det er nok mye du ikke vet om meg lille venn;) Også vært borti piercing i brystvorta...og DET hadde du vel vaffal ikke trodd?! *flirer* 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 "har du en piercing eller noe annet på kroppen ?" Noe annet. "øker det nytelsen?" Nei. "er det erotisk å leke med?" Huff, nei. "hvor har du det på kroppen?" I rattatta. hår????? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Har i tunga, navelsen og nesa.. Typen er fornøyd med den i tunga + at han snasker litt på den jeg har i navelen av og til. Jeg er veldig fornøyd med piercingene mine og har ingen planer om å ta de ut.. + at det er skikkelig turn on å kline med en med piercing i tunga - synes jeg da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.