Gå til innhold

Operativt sæduttak,.sats eller andre

Anbefalte innlegg

Hyggelig å lese om dere det går bra for!!!

Jeg lurer på det du skriver om operativt sæduttak:

Er det slik at viss sædkvaliteten er for dårlig, kan de ved dette operative inngrepet hente ut sædseller med bedre kvalitet?

OG, er det mulig å forutsi noe om "hva en vil finne" før inngrepet?

Må dere dekke alle kostnadene selv siden teknikken ikke er lov i Norge???

Hilsen en undrende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74369-operativt-s%C3%A6duttaksats-eller-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan, bermel!

Vi har bare tatt vanlig ICSI pga min mann har for få sædceller. De som er der, er av relativt bra kvalitet ifølge ekspertene. Vi hadde operatitvt uttak på vårt første uttak i Danmark pga noen komplikasjoner som oppstod, og det ble ikke påvist forskjell i kvaliteten av sædcellene ved denne metoden.

På de tre andre forsøkene har vi hatt vanlig mikroinjeksjon (icsi).

Såvidt jeg vet må dere dekke alle kostnader selv, både reise, opphold og selve forsøket som av en eller annen idiotisk grunn ikke er tillatt i Norge. Det koster ca. 5000,- i tillegg til ordinært forsøk og icsi. Selve inngrepet tar bare noen få minutter og er helt smertefritt. Ingen problem i følge min kjære iallefall.

Trollmor er ekspert på dette området, da de har hatt operativt uttak ved alle sine tre forsøk.

Håper du ble litt klokere.

Hilsen

Heisan, bermel!

Vi har bare tatt vanlig ICSI pga min mann har for få sædceller. De som er der, er av relativt bra kvalitet ifølge ekspertene. Vi hadde operatitvt uttak på vårt første uttak i Danmark pga noen komplikasjoner som oppstod, og det ble ikke påvist forskjell i kvaliteten av sædcellene ved denne metoden.

På de tre andre forsøkene har vi hatt vanlig mikroinjeksjon (icsi).

Såvidt jeg vet må dere dekke alle kostnader selv, både reise, opphold og selve forsøket som av en eller annen idiotisk grunn ikke er tillatt i Norge. Det koster ca. 5000,- i tillegg til ordinært forsøk og icsi. Selve inngrepet tar bare noen få minutter og er helt smertefritt. Ingen problem i følge min kjære iallefall.

Trollmor er ekspert på dette området, da de har hatt operativt uttak ved alle sine tre forsøk.

Håper du ble litt klokere.

Hilsen

Takk for svar,sats!

Ja!,jeg ble klokere!!!

God helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...