Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 27, som av ulike grunner har lite erfaring fra tidligere forhold. For en stund siden traff jeg ei jente som falt for meg, noe som selvfølgelig satte selvtilliten i sving. Jeg ble på en måte tatt med storm, og vi havnet tidlig i senga. Hun er ei nydelig jente, både av utseende og som person, og vi tenner hverandre både mentalt og seksuelt. Men allikevel klarer vi ikke å få det til å gå for meg. Hun er forståelsesfull og flott, men vi klarer det ikke... Ereksjonen holder gjennom hele akten, men noen orgasme får jeg ikke. Hun har prøvd å hjelpe meg på alle måter vi kan komme på, bl.a. slikk/sug og runk, men til ingen nytte! På egen hånd, når jeg er alene, er det ikke noe problem. Noen som har en mening om dette, eller et råd? Dette sliter på oss begge, faktisk har vi nesten ikke sex lenger, så jeg er takknemlig for alle innspill!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74408-psykisk-sperre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må i alle fall ikk slutte å ha sex, det løser ingen problemer. For 6-7 år siden, når jeg traff hun som nå er min kone, kunne vi ha sex i ulike varianter i lange tider før det gikk for meg. Noen ganger ble det nesten kjedlig at jeg aldri ble "ferdig". Etterhvert fantaserte jeg om ting som pirret meg ekstra når vi hadde sex, fordi det da faktisk gikk fortere for meg.

Etterhvert som forholdet ble sterkerer og vi lærte mer om hverandre, og jeg ble mer glad i jenta begynte det å gå fortere for meg. Nå har jeg ingen problemer med sen/ingen utløsning. Jeg savner nesten det vi hadde i starten litt, når vi kunne ha riktig lange forspill og samleier.

I ettertid har jeg hørt noen hypoteser om at dess mer glad gutten er i jenta, dess raskere kommer utløsningen. Ikke vet jeg om det stemmer, men det kan virke sånn i mitt tilfelle i alle fall.

Så ikke gi opp å ha sex, ikke fokuser så mye på at det ikke går for deg og hvis du har samvittighet til det - fantaser om noe som tenner deg skikkelig når dere har sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74408-psykisk-sperre/#findComment-371558
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...