Gjest cizz Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Først og fremst: Tusen takk til alle gode svar på mitt tidligere innlegg fra 23/9. Vi jobber videre med å samle informasjon om ivf(især hva man kan risikere), og jeg er virkelig stolt av sambo som jobber som en helt for å forstå og akseptere hva vi nå må kaste oss ut i. Har nå finlest informasjonsheftet fra Røde Kors og det hjalp veldig langt på vei. Men bekymringene er fremdeles mange! Hvis vi skulle få et barn med lærevansker eller astma eller epilepsi, ville vi ikke alltid lure på om det hadde noe med ivf å gjøre? Jeg blir så imponert over alle dere som går gjennom så mye uten å tilsynelatende heve et øyenbryn. Er det normalt å bekymre seg så veldig mye for om barnet blir annerledes etter assistert befruktning enn ellers? Er det flere som har vært bekymret for hvordan forholdet til barnet blir når man vet at de første dagene ble tilbragt i en plastskål?Tenker man på det i det hele tatt? Jeg tenker at siden det skal vokse inni meg i 9 mndr så får man et helt naturlig forhold til det.... Er det noen andre som gjør/har gjort seg slike bekymringer i forkant, eller bør de bare forsvinne i tanken på Målet? Fortsatt veldig takknemlig for alle svar fra alle dere som er så kloke og vet så mye... Det føles litt rart å skulle være så skeptisk i forhold til dette, det viktigste av alt er jo at dette er vår mulighet til å bli en familie og få et barn:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74451-er-pr%C3%B8ver%C3%B8rsbarna-annerledes-del-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…