Gå til innhold

Spørsmål om ereksjon og alder. 30+

Anbefalte innlegg

Gjest NysgjerrigGerd

Jeg er en kvinne på 30 som i det siste har begynt å bekymre meg litt over _ting_.

Har hatt tre gutter på en relativt kort periode.

Den første var 26 og ble stiv bare jeg så på han.

Den andre var 39 og han måtte jobbes med. Ikke så smigrende når man ligger og koser, kliner og tar på hverandre, for så å oppdage at herren er jo ikke stiv...

Den siste er 32 og han er like mye stiv som 26-åringen.

Og her er spørsmålet; når slutter menn å ereksjon hele tiden...?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Forhåpentligvis slutter den aldri. Har ikke merket vesentlig forskjell jeg de siste 20 årene.

Ikke jeg heller. Statistikken sier at ting skal bli sånn og sånn, men det stemmer ikke her. F eks sier den at jeg skal ha 1,7 barn.

Dette her kan variere mye, det er gutter rundt 20 år som kan ha problemer med potensen og for andre kan den være rimelig stiv til de er gamle.

Noen har det kortvarig og noen har generelt dårlig potens.

Men nå er det jo sånn at menn med litt erfaring får ikke akkurat den store ståpikken bare ei dame nærmer seg. Det kan også ha litt med erfaring og hva enn har opplevd også.

Når jeg var 16 fikk jeg stå helt uten grunn, en steinhard en som sto i lang tid. Litt ubehagelig når du ikke hadde styring på hvor det skjedde, men i dag har jeg kontroll på dette:-))

At junior ikke er stiv da du tror eller forventer det, skal du bare slappe av med. Det er at han får den stiv og kan gjøre jobben sin som teller.

At den blir knallhard av små ting, betyr ikke at han er en god elsker. Da er det nok andre ting som teller, så derfor synes jeg du skal slutte å bekymre deg:-))

Dette her kan variere mye, det er gutter rundt 20 år som kan ha problemer med potensen og for andre kan den være rimelig stiv til de er gamle.

Noen har det kortvarig og noen har generelt dårlig potens.

Men nå er det jo sånn at menn med litt erfaring får ikke akkurat den store ståpikken bare ei dame nærmer seg. Det kan også ha litt med erfaring og hva enn har opplevd også.

Når jeg var 16 fikk jeg stå helt uten grunn, en steinhard en som sto i lang tid. Litt ubehagelig når du ikke hadde styring på hvor det skjedde, men i dag har jeg kontroll på dette:-))

At junior ikke er stiv da du tror eller forventer det, skal du bare slappe av med. Det er at han får den stiv og kan gjøre jobben sin som teller.

At den blir knallhard av små ting, betyr ikke at han er en god elsker. Da er det nok andre ting som teller, så derfor synes jeg du skal slutte å bekymre deg:-))

Har du kontroll med om du har ereksjon eller ikke???

Da må det være noe galt med meg. Har en del erfaring (er 27), men det skal ikke mye til før den står i giv akt. Og kontroll har jeg definivt ikke. I den forstand at den står når den ikke burde (har ikke problem andre veien).

Annonse

Merket litt nedgang sånn ved ca 40-års alder. Det skjedde på den måten at jeg ikke fikk spontan reisning i løpet en vanlig dag lenger. Har ennå ikke hatt problemer in action, får å si det sånn i (45 år)

Ereksjonen kommer ikke bare ann på alder, de betyr også litt at den som ligger sammen med mannen ser litt fristane ut!!

Ikke jeg heller. Statistikken sier at ting skal bli sånn og sånn, men det stemmer ikke her. F eks sier den at jeg skal ha 1,7 barn.

Men du har kjerring, hus og stasjonsvogn da regner jeg med? Det hører også med til statistikken:)

Har du kontroll med om du har ereksjon eller ikke???

Da må det være noe galt med meg. Har en del erfaring (er 27), men det skal ikke mye til før den står i giv akt. Og kontroll har jeg definivt ikke. I den forstand at den står når den ikke burde (har ikke problem andre veien).

Nå var det ikke akkurat slik jeg mente, men jeg har en viss kontroll på om jeg vil ha ereksjon eller ikke. Hvis jeg ikke ønsker det så blir den heller ikke stiv, uansett behandling, men litt "fet" blir den nok:-))

Ulv I Faarikaal

Huet fullt av vått dasspapir..?

*ler enda..*

Har jeg det ? Nei, nå er det en fiskehjerne, jeg ville så gjerne bli flink til å svømme, eneste bivirkningen er at jeg blir så sulten når jeg ser en mark, og fluer og sånt. Også liker jeg ikke dill.

Annonse

Jeg klarer ikke dette presset, noe er for mye og noe er for lite. Hvordan skal jeg skaffe og kvitte meg med alt dette ?

Du må være tilpasningsvillig for å kvalifisere til gjennomsnittlig, Ulv.

Kast potetene på naboens katt og dra jevnlig på danskebåtturer.

Ulv I Faarikaal

Nå var det ikke akkurat slik jeg mente, men jeg har en viss kontroll på om jeg vil ha ereksjon eller ikke. Hvis jeg ikke ønsker det så blir den heller ikke stiv, uansett behandling, men litt "fet" blir den nok:-))

Melder meg på der, mrxx. Det er faktisk mulig ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...