Gå til innhold

Rangert som nummer 2 - litt langt

Anbefalte innlegg

Vil en het affære for alltid ligge i bakhodet?

Grunnen til at jeg spør er at min kone gjennom 9 år fortalte meg i starten av forholdet om en superelsker hun hadde en kort men temmelig het affære med før hun traff meg.

Jeg bet meg jo merke i dette og var nok litt såret en stund. Etter en tid hadde jeg glemt dette men det dukket opp igjen under en krangel vi nylig hadde hvor hun ymtet frempå om hvor fantastisk denne elskeren hadde vært den gangen.

Jeg ble rimelig paff kan du si og spurte henne rett ut om jeg noen gang hadde vært hennes førsteelsker for å si det slik. Svaret var nei! Jeg hadde aldri vært så god som superelskeren, han var både større, mer erfaren, gjorde de riktige tingene og mer utholdende, osv, osv.

Dette river og sliter i meg og jeg kan ikke klare å leve med at jeg faktisk hele tiden har vært rangert som nr. 2. Som hennes mann ønsker jeg jo selvfølgelig å være nr. 1.

Jeg trodde oppriktig at jeg var det også, har fulgt alle hint om hvordan hun ønsker det i senga og har jobbet intenst med å bli mere utholdende, hvilket jeg også har blitt. Størrelsen kan jeg jo ikke gjøre noe med men er etter å ha lest her på DOL over gjennomsnittet.

Hun får orgasme omtrent hver gang og det høres i hvertfall ut som om hun liker hva jeg gjør, men nei, hun har ved konfrontasjon bekreftet det hun sa tidligere, superelskeren var og er bedre!

Hva i svarte skal jeg gjøre da?

Er det virkelig slik at dere damer rangerer oss slik og attpåtil forteller oss det når alt ikke går som det skal???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74480-rangert-som-nummer-2-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke er den beste hun har hatt er vel kanskje ikke så rart. Synes ikke dama mi er den beste jeg har heller. Men jeg sier jo selvfølgelig ikke dette til henne.

Dump dama fort som f. Det er jo helt uhørt å bruke noe sånt mot deg. Tror hun at du blir bedre i senga av å få selvtilliten ødelagt på denne måten?

Det virker som om hun er 14 år gammel, veldig umoden i alle fall.

Tviler sterkt på at du kan bli lykkelig med henne.

Dette syntes jeg nesten var i overkant. Du skal ha ros for ikke å ha banket livskiten ut av henne (noe hun hadde fortjent).

"Er det virkelig slik at dere damer rangerer oss slik og attpåtil forteller oss det når alt ikke går som det skal??? "

Nei, det kunne aldri ramlet meg inn å fortelle en partner det.

Jeg rangerer heller ikke, men jeg husker (men holder kjeft om det selvsagt) høydepunktene vel og merke;)

Annonse

Er kona den beste du har hatt i sengen da?

Uansett om den du har nå er den beste eller ikke, så sier du det ihvertfall ikke til den du er sammen med nå... Og det gjelder vel begge kjønn.

Syns ikke man skal såre hverandre slik hvis man har til hensikt å være sammen framover.

Syns jeg...

Det behøver ikke være sant det hun sier. I en heftig krangel kan det være fristende å såre den andre part på hans ømmeste punkt. Kanskje hun nettopp ville vinne krangelen med dette sparket under beltestedet? Snakk ut med henne, og fortell hvor såret du ble.

detta synes jeg var unødvendig av henne...

men som det sies under her, i en krangel sies det mye dumt som man ikke mener, kun for å såre den andre...

men la det ligge, det vil alltid være noen som er bedre enn deg, men det betyr ikke at du trenger å få det slengt i fleisen da...

Den var ufin, men jeg håper du har hatt bedre sex enn din kone også, hvis ikke får du gå ut å finne det.

Så kan du si når du kommer hjem etter en hotelltur i hovedstaden: - Nå er du også rangert som nummert 2, bæibi!

Meget bra forslag der SDD!

:-)

Et sånt slag under beltet krever en raffinert hevn. Helt klart!

Neste gang hun drar frem superelskeren, så forklar henne inngående, at det er grenser for hva en mann kan orke, når han må nøye seg med ei asymmetrisk hengerævv av et kvinnfolk som kun er stor i kjeften!!!

Et sånt slag under beltet krever en raffinert hevn. Helt klart!

Neste gang hun drar frem superelskeren, så forklar henne inngående, at det er grenser for hva en mann kan orke, når han må nøye seg med ei asymmetrisk hengerævv av et kvinnfolk som kun er stor i kjeften!!!

"asymetrisk hengeræv"

;-)) Knallbra!!

Annonse

Det er jo mulig han VAR bedre. Om han hadde vært bedre etter flere års samliv er en annen sak.

For min egen del kan jeg fortelle om en deilig drømmekvinne som jeg hadde et eventyr med i min ungdom. 12 år senere møttes vi på en gjenforeningsfest på skolen og havnet i seng igjen. Det var ikke det samme..... Etterpå var det slik at de gamle minnene ble redusert de også. Synd.

Men det er ikke alltid slik, jeg har også erfaringer som går andre veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...