Gå til innhold

Dusjen på treningssenteret

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt en del merkelige opplevelser i det siste når jeg har vært på trening. Etter at jeg er ferdig med å trene,og står i dusjen har jeg lagt merke til at det er en del gutter/menn som går mye frem og tilbake mellom dusjen og garderoben. Akkurat som de kikker på kroppen og det som er mellom beina på de andre i dusjen. I badstuen er det på akkurat samme måten. Hvis jeg sitter der alene og det kommer noen inn, så setter de seg nesten rett ved siden av meg. Hvorfor kan de ikke sette seg på andre siden av badstuen? Jeg er ganske fornøyd med kroppen min og utstyret mitt, men ærlig talt.Er det flere som har opplevd dette på trening? Syns det er ganske ekkelt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74481-dusjen-p%C3%A5-treningssenteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde den gang at en fyr så på kølla mi i dusjen, helt tilfeldig, og så så jeg plutselig ansiktet hans komme tilbake i en fryktelig fart, og bligget sugde seg fast på kølla mi, akkurat som om han aldri hadde sett makan.

- Ååååhhhhh faaaaaaen, utbrøt fyren jævla høyt - en fyr jeg for øvrig ikke kjente - mens han fortsatte å stirre. - Hun dama som fikk deg til å gjøre det der må ha vært jææææææææææææææææææææævla fin, sa den frekke jævelen, før han rødmet og ble noe spak.

- Du får ta'ræ en sånn homie, sa jeg.

Jeg opplevde den gang at en fyr så på kølla mi i dusjen, helt tilfeldig, og så så jeg plutselig ansiktet hans komme tilbake i en fryktelig fart, og bligget sugde seg fast på kølla mi, akkurat som om han aldri hadde sett makan.

- Ååååhhhhh faaaaaaen, utbrøt fyren jævla høyt - en fyr jeg for øvrig ikke kjente - mens han fortsatte å stirre. - Hun dama som fikk deg til å gjøre det der må ha vært jææææææææææææææææææææævla fin, sa den frekke jævelen, før han rødmet og ble noe spak.

- Du får ta'ræ en sånn homie, sa jeg.

Hehe, den var bra. Trodde først du skulle frem til at folk glodde fordi den var så stor, men da hadde du kjapt blitt avslørt her... :-)

Hehe, den var bra. Trodde først du skulle frem til at folk glodde fordi den var så stor, men da hadde du kjapt blitt avslørt her... :-)

I know, selv om dere som avslører størrelsen som liten er dere som ikke har sett den.

De andre holder klokt kjeft :)

Annonse

Annonse

Takk, det hjalp. Nå er den bare begynnende blå. Grmf. Kløne altså.

Han kunne bare sendt mannfolka over i jentegarderoben da -det hadde nok blitt satt pris på ja!

*padler tilbake til tråden for å unngå kjeft*

Pinglete mamma romper er de..Hjelp hjelp de ser på tissen min...hjelp...

Phø..mega pingler..det er det de er!!!!

*Tøffere en toget*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...