Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

En liten oppdatering fra meg: fikk satt inn 3 donoregg for ca 3 uker siden, første blodprøve viste hcg=29, men den har steget i litt over en uke og er oppe i 881 nå. Samtidig så har jeg hele tiden(ca 1.5 uke) hatt litt småblødninger/brun utflod, og på onsdag ettermiddag begynte jeg å blø skikkelig (kun "rent" blod) Fikk ultralyd igår, og alt var fortsatt bra. Men er fryktelig usikker, ligger rett ut og er sykemeldt.

Legen min mente kanskje det var ett/to egg som ga seg, men jeg har merket at når jeg setter inn kapslene (progestan) så tar det ikke lang tid så kommer det "ekstra" m blod.Drøyer jeg m å ta disse kommer det nesten ingenting, noen som vet noe om dette ?

PUH...måtte bare få ut litt her.......GOD HELG :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74537-g%C3%A5r-dette-veien-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare fortelle, at jeg fikk et eget skriv med progestan-kapslene, der det sto at man ikke måtte slutte å ta kapslene om man begynte å blø. Nettopp fordi at blødning var en bivirkning.

Og jeg blødde friskt blod på samme dag som jeg tok positiv test, -ikke kjempemye da-, og det gikk likevel bra! Lille Olav er 2 mnd, og et levende bevis på at blødning ikke trenger bety "game over".

Lykke til!

Klem....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...