Gå til innhold

Synes dere gutter at det er ekkelt å slikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Digger det

Jeg og kjæresten min har utført oralsex på hverandre et par ganger..

Jeg synes det er deilig å suge han, men tenker at det må være mye eklere å slikke en jente enn det er å suge en gutt?

Det er jo mye mer vått osv.

Tør liksom ikke å spørre han "er det deilig å slikke meg eller?" Da svarer han jo sikkert ja uansett hva han synes..

Vet at det er individuelt, men håper noen gutter kan svare hva de synes om det!

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ekkelt nei. En liten psykisk terskel bare.

Hvis du først begynner med det, må du si B og fortsette, eller bruke det som forhandlingsverktøy når annet ikke nytter. Den glatte undersiden av tunga er mer verd enn du tror :-)

Annonse

Hvis du først begynner med det, må du si B og fortsette, eller bruke det som forhandlingsverktøy når annet ikke nytter. Den glatte undersiden av tunga er mer verd enn du tror :-)

Jupp og det er ett fantastisk verktøy når man vil ha ett Ikea kort altså.....For oss kvinns mener jeg!!

Åh,er det skulderen dere egentlig snakker om? Er det noen som synes den er så ekkel å slikke på da?

Du er vel klar over at du herved er omvendt til trådherper ved å prate med meg??

Neste innlegg hvor vi herpere blir nevnt i, er du med på lista å!!

*muahahahaha*

Annonse

Du er vel klar over at du herved er omvendt til trådherper ved å prate med meg??

Neste innlegg hvor vi herpere blir nevnt i, er du med på lista å!!

*muahahahaha*

Jeg regnet nesten med det. Det er sånn det går når du lytter til stemmene inne i hodet ditt.

Ulv I Faarikaal

Jupp og det er ett fantastisk verktøy når man vil ha ett Ikea kort altså.....For oss kvinns mener jeg!!

Utpressing på høyt plan ? :-)

God sex er gull verd, mange kvinner får ikke delta i gleden på grunn av en stokk dum mann. Kvinner er ikke flinke til å si i fra heller.

Utpressing på høyt plan ? :-)

God sex er gull verd, mange kvinner får ikke delta i gleden på grunn av en stokk dum mann. Kvinner er ikke flinke til å si i fra heller.

Alfa omega både for kvinner og menn å komunisere.....Både inne og utenfor soverommet!

Herregud, er saldoen på kortet bare bra nok, skal jeg vel få meg til å suge en mann eller tredve selv... :-)

Ja, det kom jo som en bombe! For å gjøre det fordi du faktisk liker det eller/og å gjøre det for å glede din kjære er vel utenkelig???!

Pøbelunge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...