Gå til innhold

Synes dere gutter at det er ekkelt å slikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var tyve, satt jeg en gang sammen med kjæresten min og hans kameratgjeng en kveld. Overhørte a en del ting jeg har notert meg for senere bruk, som jeg normalt ellers bare ville hørt som "flue på veggen".

En av gutta (rundt tjue år) uttalte (hold deg fast!) at det var "Mmmm, veldig godt, omtrent som å slikke på knekkebrød!"

Ja, han sa faktisk det. Men jeg har alltid mistenkt han for å mangle noen skruer.

*knegg*

Ikke bare ekkelt, vel? regner med at du mista ei solid skinnfille på tunga i samme slengen? :-)

En liten flik? Jeg har translantert inn en ny tunge jeg. Det var riktignok en italiensk donor slik at det er grunnen til den store kjeften min!*ler*

Det er moe av det diggeste som finnes!!! Å slikke nybarbert, søkk våt rennende fitte som svulmer opp av kåthet kan jeg gjøre timesvis.

Å kjenne tunga bore seg inn mellom de deilige kjønnsleppene. Pirre jenta med tungen gjør meg utrolig kåt.

Å se de deilige orgasmene jenta får!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...