Atene Skrevet 23. oktober 2000 Del Skrevet 23. oktober 2000 Jeg er i uke 38 nå, og har i det siste fått en fæl kløe under begge fotsålene, og et stykke opp på innsiden av fotbuen. Det er også litt utslett, det ligner på den typen utslett jeg får hvis jeg bruker ikke-hudvennlig plaster. Og det er ikke så lett å komme til og klø - må bøye knærne mye for å nå ned, og da får jeg lett krampe i låret. Jeg nevnte det for legen min på forrige kontroll, og fikk da en resept på Locoidol krem, som jeg bruker morgen og kveld. Men jeg synes ikke den hjelper noe særlig, faktisk blir dette bare verre for hver dag nå. Det eneste som hjelper litt, er et fotbad om kvelden, etterfulgt av masse fotmassasje fra samboeren, men det er jo tidkrevende, da. Har du noen anelse om hva dette kan skyldes, og hva jeg kan gjøre for å slippe å ligge og klø fotsålene mot kanten på sengen flere timer hver natt ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7473-kl%C3%B8e-under-f%C3%B8ttene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 23. oktober 2000 Del Skrevet 23. oktober 2000 Det er ikke så lett for meg å si hva dette utslettet ditt kan være, så lenge jeg ikke ser det. Hvis kremen du fikk av legen ikke virker, tviler jeg på at det er snakk om eksem. Har du tenkt på at det kan være fotsopp? I såfall kan du prøve med krem til dette formål som du får reseptfritt på apoteket. Vanlig svangerskapskløe skal man heller ikke se bort i fra at det kan være, men det stemmer ikke helt med utslettet du får. Hvis det fortsetter å bli verre, synes jeg du skal snakke med legen din igjen. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7473-kl%C3%B8e-under-f%C3%B8ttene/#findComment-36444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.