Gå til innhold

penisforlengelse i form av pillekur

Anbefalte innlegg

Det er derfor jeg prøver selge disse billig, restekurv så å si. Jeg har sett de som ligner på en smurf, en sukkertøystang osv. Så det på TV også. Dama som solgte ville ikke svare på nøyaktig hvilke som var bra, der gikk visst grensa hennes. Vi mangler en uavhengig test. Eller finnes det ?

En uavhengig test av dildoer? Forklar litt mer, er du snill... :-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

15

• Ulv I Faarikaal

9

• Amiga

7

• Carlina

7

Det er derfor jeg prøver selge disse billig, restekurv så å si. Jeg har sett de som ligner på en smurf, en sukkertøystang osv. Så det på TV også. Dama som solgte ville ikke svare på nøyaktig hvilke som var bra, der gikk visst grensa hennes. Vi mangler en uavhengig test. Eller finnes det ?

Skulle du liksom komme på dørene og utføre testen? :-)

Ulv I Faarikaal

Skulle du liksom komme på dørene og utføre testen? :-)

Ja kanskje det ? Lurer på om ikke polti kom da, men det kan ikke være ulovlig ? Man tilbyr seg jo å teste støvsugere på dørene ? Scenario : goddag frue de ser litt utsulta ut, her har vi akkurat produktet for dem, vår begynner modell med 2 hastigheter : komfort og express. Eller så har vi vår Mister Mixer modell med rotrende kviver, for den virkelig viderekomne når ikkeno annet virker, anbefalt av 9 av 10 filmstjerner. Levert med hørselvern og vernebriller. Hææ ? ikke det ? *Bang*

Annonse

Hva har jeg rota meg opp i nå ?

Jeg søkte og fant bare dette:

http://www.mypleasure.com/features/quiz/3.asp?AID=Inktomi

IQ-test for å sjekke hva man kan om dildoer?

Hmmm, ser ikke sammenhengen, og kan ingenting (jeg spør tigertrollet og amiga når jeg lurer på noe), så testen hopper jeg over.

Burde det ikke være en praktisk test? :-)

Ulv I Faarikaal

Knall. Kan du ta i mot bestilling med en gang? :-)

Kanskje ytterlige noen funksjoner ? Boksåpner, korketrekker, kikkert, utfellbart bestikk, lommelykt, fjernkontroll, ska vi seee... nei det skulle være det mest nødvendige... jo: stavmixer.

Ulv I Faarikaal

IQ-test for å sjekke hva man kan om dildoer?

Hmmm, ser ikke sammenhengen, og kan ingenting (jeg spør tigertrollet og amiga når jeg lurer på noe), så testen hopper jeg over.

Burde det ikke være en praktisk test? :-)

Må bli hjemmelekse det da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...