Gå til innhold

penisforlengelse i form av pillekur

Anbefalte innlegg

Når gjorde du sist leksa di?

*smiler lurt*

Ohhh jeg har gjort unna pliktene for denne uka på forskudd......sugde som en helt i morrest og hoppa på ham i dusjen i kveld.....Så nå blir det en passe leid back uke på sofan med fjernisen!!

*gliser*

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

15

• Ulv I Faarikaal

9

• Amiga

7

• Carlina

7

Gjest rufsetufsa og tigertroll-kommisjonen, eller-noe-sånt

Ohhh jeg har gjort unna pliktene for denne uka på forskudd......sugde som en helt i morrest og hoppa på ham i dusjen i kveld.....Så nå blir det en passe leid back uke på sofan med fjernisen!!

*gliser*

Vi minner om at de avtalte tjenester må utføres på avtalte tidspunkt.

Unnasluntring, eller forsøk på dette, straffes med en ekstra runde fredag klokken 21.00.

Vennligst hold dem til spillereglene heretter.

Vi minner om at de avtalte tjenester må utføres på avtalte tidspunkt.

Unnasluntring, eller forsøk på dette, straffes med en ekstra runde fredag klokken 21.00.

Vennligst hold dem til spillereglene heretter.

*ulp* ok en avsugning kommer opp fredag klokken ni....

*Gnf%/&&*Fuckings komunist javla komisjon esse...

;)

Gjest rufsetufsa og tigertøs-klubben, eller-noe-sånt

*ulp* ok en avsugning kommer opp fredag klokken ni....

*Gnf%/&&*Fuckings komunist javla komisjon esse...

;)

"ulp"?

Du gulper vel ikke? Alt må svelges.

Jeg gjentar: svelges!

"ulp"?

Du gulper vel ikke? Alt må svelges.

Jeg gjentar: svelges!

He he jeg har "hamstret"siden i morges...kan jo ikke såre ham ved å spytte ut...

Jeg brukte nøyaktig tre dager på å studere "hamstre" teknikken på hamsteret til nabo'n....

Ikke faen jeg svelger ikke.... nei nei nei nei nei nei nei nei neeeeeeeeiiiii!!!!

*svelg*

¤&%/&&%/& HELVETE se hva du fikk meg til å gjøre....faen!!

He he jeg har "hamstret"siden i morges...kan jo ikke såre ham ved å spytte ut...

Jeg brukte nøyaktig tre dager på å studere "hamstre" teknikken på hamsteret til nabo'n....

Ikke faen jeg svelger ikke.... nei nei nei nei nei nei nei nei neeeeeeeeiiiii!!!!

*svelg*

¤&%/&&%/& HELVETE se hva du fikk meg til å gjøre....faen!!

Var det med hvitløksmak, eller?

*gliser*

Annonse

• 3 år senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest mrantonsen

Gå på www.vigerX.com de skal ha en pille kur som motiverer penis muskelaturen til å vokse. men du må også JELKE penis for at det skal virke. Jelking er en gammel arabisk treeningsform for å forsterke muskelaturen i penis. Penis er en muskel men en litt ømfintelig og annerledes muskel. Det er veldig indiviuellt om hvem som får sukkess med hvilken kur. men god fysikk ved siden av penis jelking er det beste grunnlaget. Jeg har selv prøvd VIGRX og det virker men det koster og du må antagelig holde på i 6 til 12 måneder for å få et ordentlig resultat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...