Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...rett i dass.

Det ble ingen innsetting på meg denne gangen. 6 egg og ingen var bra nok. F......

Nå er det andre gangen vi "bare" kommer halveis. Vet ikke helt hva som skal til. Har lyst til å gi opp.

Er for øyeblikket sur, bitter og inneslutta. (er det mulig?) Vil helst ikke snakke med noen akkurat nå. (lett når man sitter på jobben) Har ihvertfall ikke lyst til å se positivt på saker å ting.

(unnskyld utblåsingen)

Vel,vel Lykke til dere andre. Nå vil jeg bare ha gladmeldinger framover.

Klem fra

Fortsetter under...

bobla1365380358

uff...soulla, dette var virkelig trist å høre

kan nesten ikke sette meg inn i hvordan du har det nå, har aldri avbrutt forsøk jeg...

håper du tar deg tid til være lei deg, så kanskje du stiller sterkere ved neste forsøk

mange trøsteklemmer fra

hei Soulla

Vet alt for godt hvordan du har det nå. Har ikke akkurat fått forsøket avbrutt men det gikk ikke veien for oss heller.

Bruk den tiden du trenger, så håper jeg dere også prøver igjen om en stud.

Ta vare på hverandre

Klem

Annonse

Kjære Soulla!!

Jeg vet hvordan du tenker! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Det er ikke lett. Men tro meg, etter noen dager så begynner hverdagen å bli normal, Det ligger der, men ikke fullt så sårt.

Skulle ønske jeg kunne gi deg en kjempegod trøsteklem...og si at det ordner seg til slutt!

Ta vare på hverandre og gråt sammen om det trengs!

Hvis du vil så må du for all del sende meg en mail, hvis du har behov for det!

[email protected]

Ha en fortsatt fin dag, om mulig!

Kos og trøsteklem fra

Kjære Soulla!!

Jeg vet hvordan du tenker! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Det er ikke lett. Men tro meg, etter noen dager så begynner hverdagen å bli normal, Det ligger der, men ikke fullt så sårt.

Skulle ønske jeg kunne gi deg en kjempegod trøsteklem...og si at det ordner seg til slutt!

Ta vare på hverandre og gråt sammen om det trengs!

Hvis du vil så må du for all del sende meg en mail, hvis du har behov for det!

[email protected]

Ha en fortsatt fin dag, om mulig!

Kos og trøsteklem fra

Har sendt deg en mail.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...