Gå til innhold

Sex-spørsmål til jenter/kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Til dere jenter/kvinner:

1.Hvor mange av dine sexpartnere har vært gode, hvor mange har vært dårlige, og hvor mange har vært sånn midt på treet?

2. Din første gang (tenker da selvsagt på sex) hvordan var det? Og hva gjorde gutten første gangen? var det bare ut inn ferdig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74914-sex-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-jenterkvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

17

• rufsetufsa

10

• punkyB

6

• naiv

4

Mest aktive i denne tråden

De som er riktig gode, kan vel telles på en hånd. De som er midt på treet, er det nok av. Dessverre. må jeg vel nesten si, er det like mange av de som rent ut sagt er elendige. Altfor mange der ute tror at pikken gjør jobben alene, bare skyv den inn og ut litt, så er det nok.

*pføy!*

Gjest ikke undertegnet

De som er riktig gode, kan vel telles på en hånd. De som er midt på treet, er det nok av. Dessverre. må jeg vel nesten si, er det like mange av de som rent ut sagt er elendige. Altfor mange der ute tror at pikken gjør jobben alene, bare skyv den inn og ut litt, så er det nok.

*pføy!*

Ok...så der er få av de gode...hmmm...Ok, hva kjennetegner de som har vært gode da?? Har de noen felles likheter? I oppførsel, personlighet osv...?? Naiv, jeg skal ikke ha noen statistikk eller noe spnt, jeg spør bare av ren nyskjerrighet...

Hei!

Jeg har bare hatt en sexpartner - så da lurer du kanskje på hvorfor jeg svarer. Men det er fordi han gjennom den tiden vi har hatt sex har vært en dårlig, middelmådig og kjempedyktig sexpartner.

Det er fordi vi begge var hverandres første, og manglet erfaring. Derfor har vi måttet øve, lære og trene med hverandre. Noen ganger blir det ikke helt bra (hvis man for eksempel skal prøve noe nytt), andre ganger er det fantastisk. Jeg tror at man må kjenne hverandre godt for at det skal være veldig godt. Har ikke tro på at ons' kan være fantastiske, om man ikke vet noe om hverandres behov - og slik lærdom kommer jo gjerne i senga.

Min første gang - som var begges første gang - var en stor overraskelse. Begge ventet på at jeg skulle få vondt. Men det skjedde ikke, så etter hvert bare gliste jeg stort. Av lettelse. Vi hadde et fint samleie. Han holdt seg lenger enn vi begge hadde trodd, og begge var ganske henrykt over hva som skjedde, og lå og så på pikken hans som gikk inn og ut av meg. Det føltes utrolig intimt, nært og godt. Ligge så tett (som to puslespillbrikker) og holde rundt hverandre - det var sterkt. Og jeg følte meg usigelig trygg.

Og siden den første opplevelsen var så bra, brukte vi hele neste dag til å prøve ulike stillinger og å leke med hverandre. Vi ble i senga til vi måtte ut av sult - også fortsatte vi etterpå. Fingring, slikking, samleie, kosing - utforsking og moro!

Du spør om han gjorde noe før vi hadde sex første gang. Selvfølgelig begynte vi ikke rett på. Vi hadde et fint forspill. Kyssing, kle av hverandre, ta på hverandre, lett fingring - men det var ikke noe problem å bli skikkelig kåt på hverandre, da dette var noe vi virkelig ønsket å gjøre. Så vi trengte nesten ikke forspill, bare hverandre.

Jeg vet ikke, men jeg tror jeg var veldig heldig med min debut og med min sexpartner.

Jeg husker de som har vært usedvanlig gode og de som har vært helt rævva.

De andre har ikke gjort noe inntrykk -hverken den ene eller den andre vegen- og er dermed slettet fra harddisken.. *flirer*

Første gang husker jeg godt; fumlende, mislykket forsøk hvor begge var like usikre.

Han fikk den ikke inn og det ble en pinlig affære..*s*

Annonse

Ok...så der er få av de gode...hmmm...Ok, hva kjennetegner de som har vært gode da?? Har de noen felles likheter? I oppførsel, personlighet osv...?? Naiv, jeg skal ikke ha noen statistikk eller noe spnt, jeg spør bare av ren nyskjerrighet...

Det er vanskelig å forklare.

De virkelig gode LYTTER, og føler seg frem. De tar hensyn, og finner på magisk vis ut hva akkurat denne jenta liker. De bruker ikke EN oppskrift på alle. For jenter er jo forskjellige, og har forskjellig smak!

Det skal ikke mer enn en ørliten endring av pusten til jenta, så skjønner "de flinke gutta" at de har truffet rett og kan "gjøre mer av akkurat det". Andre ting lar de klokelig være, når de føler at positiv reaksjon uteblir.

Det definitivt verste jeg har vært utsatt for er fingre som gravemaskinklør. Grafser og graver i vei, totalt ufølsomt. Ikke noe hint om å slutte eller endre taktikk hjalp. Til slutt måtte jeg gjøre noe jeg aldri trodde jeg skulle bli nødt til; regelrett klaske fyren på lanken og glefse "Se til å kutte ut det der! Har du tenkt å grave et høl til eller!!?"

Andre kan finne seg ETT eneste sted "der nede" med hånden og bare BLIR der.....flytter seg faen ikke av flekken en millimeter. Monotont, kjedelig og etterhvert uutholdelig (nesten vondt). Hva holder de egentlig på med - torturlek à la prikkedøden!???

De virkelig gode LYTTER, og føler seg frem. De tar hensyn, og finner på magisk vis ut hva akkurat denne jenta liker. De bruker ikke EN oppskrift på alle. For jenter er jo forskjellige, og har forskjellig smak!

Det skal ikke mer enn en ørliten endring av pusten til jenta, så skjønner "de flinke gutta" at de har truffet rett og kan "gjøre mer av akkurat det". Andre ting lar de klokelig være, når de føler at positiv reaksjon uteblir.

Det definitivt verste jeg har vært utsatt for er fingre som gravemaskinklør. Grafser og graver i vei, totalt ufølsomt. Ikke noe hint om å slutte eller endre taktikk hjalp. Til slutt måtte jeg gjøre noe jeg aldri trodde jeg skulle bli nødt til; regelrett klaske fyren på lanken og glefse "Se til å kutte ut det der! Har du tenkt å grave et høl til eller!!?"

Andre kan finne seg ETT eneste sted "der nede" med hånden og bare BLIR der.....flytter seg faen ikke av flekken en millimeter. Monotont, kjedelig og etterhvert uutholdelig (nesten vondt). Hva holder de egentlig på med - torturlek à la prikkedøden!???

Hehehe!

*humre*

Regner med at du ikke giftet deg med gravemaskinføreren?

;)

Du fikk jammen sagt det! *hehe*

1) Statistikk skal bli!

Ca. 45,5% dårlige eller for å si det sånn: Elendige.

Ca. 45,5% middels bra eller passe ok.

Ca. 9% gode eller simpelthen fantastiske.

2) Min første må kategoriseres under førstnevnte standard. Han var ikke noe å skrive hjem om.

1) Statistikk skal bli!

2) Min første må kategoriseres under førstnevnte standard. Han var ikke noe å skrive hjem om.

Og den siste prosenten?

Guddommelig? ;)

1) Statistikk skal bli!

*nikker enig*

Annonse

1) Statistikk skal bli!

Søyle- eller kakediagram?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...