Gå til innhold

Sex-spørsmål til jenter/kvinner

Anbefalte innlegg

hehe, jeg så det etter jeg trykket på "send"-knappen. *flire*

Satset på at ingen skulle se det...men da hadde jeg ikke regnet med den bibelfrøkna med lupen;)

Hehe, er det to bibelfrøkner med luper her, eller var det jeg som gjorde henne oppmerksom på din lille skrivefeil...?

*gliser stolt*

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

17

• rufsetufsa

10

• punkyB

6

• naiv

4

Mest aktive i denne tråden

Det er vanskelig å forklare.

De virkelig gode LYTTER, og føler seg frem. De tar hensyn, og finner på magisk vis ut hva akkurat denne jenta liker. De bruker ikke EN oppskrift på alle. For jenter er jo forskjellige, og har forskjellig smak!

Det skal ikke mer enn en ørliten endring av pusten til jenta, så skjønner "de flinke gutta" at de har truffet rett og kan "gjøre mer av akkurat det". Andre ting lar de klokelig være, når de føler at positiv reaksjon uteblir.

Det definitivt verste jeg har vært utsatt for er fingre som gravemaskinklør. Grafser og graver i vei, totalt ufølsomt. Ikke noe hint om å slutte eller endre taktikk hjalp. Til slutt måtte jeg gjøre noe jeg aldri trodde jeg skulle bli nødt til; regelrett klaske fyren på lanken og glefse "Se til å kutte ut det der! Har du tenkt å grave et høl til eller!!?"

Andre kan finne seg ETT eneste sted "der nede" med hånden og bare BLIR der.....flytter seg faen ikke av flekken en millimeter. Monotont, kjedelig og etterhvert uutholdelig (nesten vondt). Hva holder de egentlig på med - torturlek à la prikkedøden!???

*hohoho*

Mesteparten har vært direkte kjedelige, en har vært helt nydelig. Hovedproblemet er at svært få er sensuelle nok, og ikke har de motorikken i orden heller... hehe. De som ligger minst mulig i ro for ikke slite ut seg selv er de verste. Han som var nydelig var dominant men samtidig ydmyk, han visste hvordan han skulle bevege seg og variere. (Nå skal det jo sies at dette er snakk om ons'er der man ofte går rett på sak, ikke at jeg er så veldig opptatt av akkurat samleiet, men jeg svarer asså på akkurat det :)

Nå skal ikke jeg bare kritisere gutta heller da, jenta spiller jo også en viktig rolle. Men de skikkelige herlige ons'ene er de som går inn for å erobre og dominere - og som gjør det ;)

(Vet ikke om det var så veldig nøye, men han fantastiske var ganske stor der nede. Men det er ikke poenget mitt, det finnes mange med stor penis som rett og slett ikke kan å bruke den, og omvendt. BRUK KØLLA gutter!! ;D

1.Hvor mange av dine sexpartnere har vært gode, hvor mange har vært dårlige, og hvor mange har vært sånn midt på treet?

Jeg har bare hatt en sexpartner og han er god :o) Nå har jeg jo ikkeno å sammenlikne med, men jeg har en noenlunde feeling...

2. Din første gang (tenker da selvsagt på sex) hvordan var det? Og hva gjorde gutten første gangen? var det bare ut inn ferdig?

Første gangen hadde vi sex i fire timer, vi hadde ikke kondom, derfor måtte vi jo ta pauser sånn at det ikke skulle gå for han (herregud, så naive vi var...eller flaue for å kjøpe kondomer, gud vet).

Sexen var faktisk veldig bra, men det var nok fordi den ikke var planlagt og ingen var nervøse og sånt.

Jeg husker de som har vært usedvanlig gode og de som har vært helt rævva.

De andre har ikke gjort noe inntrykk -hverken den ene eller den andre vegen- og er dermed slettet fra harddisken.. *flirer*

Første gang husker jeg godt; fumlende, mislykket forsøk hvor begge var like usikre.

Han fikk den ikke inn og det ble en pinlig affære..*s*

var det noen her fra dol??

var det noen her fra dol??

Nei, beklager å måtte skuffe deg:)

Jeg har bare vært på dol i to-tre mndr, og det er nok pitteliteørlitegranne lenger siden jeg har debutert.. *s*

Men det hadde jo vært en fin historie det da. Da hadde jeg nok laget en aldri så liten tråd på det.. *flire*

Annonse

Er du god på kanelsnurrer?

*skyller forrige kommentar ned i dass*

Vel jeg har et problem med gjærbakst. Den blir så høy og vellyket hver gang at folk har problemer med å gape over den............ Gidder du dele den opp da?

Vel jeg har et problem med gjærbakst. Den blir så høy og vellyket hver gang at folk har problemer med å gape over den............ Gidder du dele den opp da?

Så stor i kjeften som jeg er så skjønner jeg ikke spørsmålet?! :o)

Annonse

Nei, beklager å måtte skuffe deg:)

Jeg har bare vært på dol i to-tre mndr, og det er nok pitteliteørlitegranne lenger siden jeg har debutert.. *s*

Men det hadde jo vært en fin historie det da. Da hadde jeg nok laget en aldri så liten tråd på det.. *flire*

Det er jo ikke for sent - med en dol'er altså ..... :-)

Hvem ville ha fristet såfall?

Det er jo ikke for sent - med en dol'er altså ..... :-)

Hvem ville ha fristet såfall?

Hehe, jeg tror jeg står over den der utfordringen gitt..

Men hvis det står veldig dårlig til i det virkelige liv og jeg mot formodnig skulle bli desperat så får jeg ta det opp til vurdering;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...