Gå til innhold

Må til tannlegen,trenger tips om en snill en m/narkose

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips om en snill tannlege som har god tid til pasientene og som har narkosemuligheter.Offentlig eller privat,betaler hva som helst for og slippe smerte.Må trekke en tann,og plombere noen.

Jeg fikk bedøvelse(sprøyte) i fjor da jeg boret,men det gjorde vondt alikevel,og i tillegg den ekkle brennte kjøttlufta....,trodde jeg skulle besvime!Nei dette tåler ikke denne pysa en gang til,så derfor trenger jeg tips.Er det noen her som har erfaring med narkose ved vanlig tannlegebesøk?Noen som har erfaring med regulering på tenner til voksne mennesker også?jeg trenger og regulere sammen en glipp foran.Hva med bleking?noen?...

Fortsetter under...

Jeg fikk narkose en gang jeg måtte operere to av visdomstennene på en gang. Det var på Tåsen i Oslo. I ettertid har jeg funnet meg en veldig hyggelig og grei tannlege, nemlig DOL-tannlegen. Han er en koselig mann, og best av alt, han har glemt å innkalle meg på godt over ett år! ;o)

Erik Johannessen, Tannlege

Jeg fikk narkose en gang jeg måtte operere to av visdomstennene på en gang. Det var på Tåsen i Oslo. I ettertid har jeg funnet meg en veldig hyggelig og grei tannlege, nemlig DOL-tannlegen. Han er en koselig mann, og best av alt, han har glemt å innkalle meg på godt over ett år! ;o)

Dette svares er gratis til mariaflyfly.

Jeg lover deg å sjekke mine innkallingslister.

*ler*

Annonse

Gjest tannfeen

Dette svares er gratis til mariaflyfly.

Jeg lover deg å sjekke mine innkallingslister.

*ler*

Kan du bekrefte at du er en snill tannlege, og at jeg har ingenting og frykte om jeg kommer til deg? ; )

Har blitt *mishandla* av tannlege som liten serr´u,en skikkelig "nakkebryter" var han...

Gir du dine "verste" pasienter tilbud om beroligende forresten?jeg var til tannlegen i fjor,og ba så pent om det,men tannlegen var av den gamle skolen så her skulle det ikke *drives med noen farlige blandinger nei*(jeg fikk til nød bedøvelsessprøyte i munnen....)

Kan du bekrefte at du er en snill tannlege, og at jeg har ingenting og frykte om jeg kommer til deg? ; )

Har blitt *mishandla* av tannlege som liten serr´u,en skikkelig "nakkebryter" var han...

Gir du dine "verste" pasienter tilbud om beroligende forresten?jeg var til tannlegen i fjor,og ba så pent om det,men tannlegen var av den gamle skolen så her skulle det ikke *drives med noen farlige blandinger nei*(jeg fikk til nød bedøvelsessprøyte i munnen....)

Jeg kan ihvertfall bekrefte at han er en veldig snill mann. Jeg setter nemlig ikke mine bein hos tannlegen hvis jeg absolutt ikke MÅ! :o) Lykke til ihvertfall! :o)

Er det ikke veldig vanskelig og omstendelig å få lov til å fa narkose under tannbehandling? Prøv å finne en som tilbyr lystgass. Det får jeg under hele behandlingen (liten maske over nesen) og det hjelper meg å slappe av. Får selvsagt bedøvelse i tillegg.

Er det ikke veldig vanskelig og omstendelig å få lov til å fa narkose under tannbehandling? Prøv å finne en som tilbyr lystgass. Det får jeg under hele behandlingen (liten maske over nesen) og det hjelper meg å slappe av. Får selvsagt bedøvelse i tillegg.

Det er ikke vanskelig og omstendig i det hele tatt, bare du betaler for det! ;o)

Lystgass prøvde jeg før narkosen, men fikk totalt panikk da jeg følte at jeg mista kontroll over meg sjøl. Mulig det var fordi det var kominert med 2 Valium... Guffent.

• 2 uker senere...
Gjest Nikkaba

Trenger tannlege i Oslo-området!

Bergrådveien tannlegesenter tilbyr behandling i narkose.

Det er privat, og det er meget sjeldent man får dekket narkose gjennom trygdekontoret (da må du være krakilsk og utviklingshemmet...) så belag deg på å måtte betale noen tusenlapper...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...