Gå til innhold

hvordan tolker jeg dette...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du mener at menn er så stutte i huet at det ikke kan ligge noe mer bak enn de orda som faktisk kommer ut?

Det er ikke det som er forskjellen.

Forskjellen er at menn ikke på liv og død må forsøke å finne ut om det som blir sagt kan tolkes på mange forskjellige måter - men velger som regel å tolke det som sies enklest og på den mest positive måten.

Kvinner derimot må analysere og gruble på og ta opp igjen det som ble sagt på nytt - gjerne tre måneder etter....når vi for lengst har glemt hva vi faktisk sa.

Nå generaliserer jeg veldig, og det finnes store forskjeller på både kvinner og menn her - men hovedtrekkene er slik, eller oppfattes i hvert fall slik av veldig mange:-)

Mvh

"Men likevel... hvis du har lyst til å være sammen med damer, så må du jo engang bare akseptere hvordan "alle" damer er da, sant? "

På samme måte som kvinner godtar menns måte å være på uten å prøve å forandre dem?

Hvorfor skulle ikke menn prøve å gi noe i et forhold? De må da kunne tilpasse seg kvinnen, akkurat som kvinnen tilpasser seg mannen. Ellers vil det da ikke kunne fungere i lendgen?

Hvorfor skulle ikke menn prøve å gi noe i et forhold? De må da kunne tilpasse seg kvinnen, akkurat som kvinnen tilpasser seg mannen. Ellers vil det da ikke kunne fungere i lendgen?

Hvilke kvinner er det som tilpasser seg mannen?

Går du inn i folks hjem ser du fort hvem som har bestemt alt med den fysiske utformingen, og også rutinene er det som regel kvinnene som har fastsatt. Og innen sex og kjærlighet er kvinners måte "den rette".

Gjest smil til verden

Går du inn i folks hjem ser du fort hvem som har bestemt alt med den fysiske utformingen, og også rutinene er det som regel kvinnene som har fastsatt. Og innen sex og kjærlighet er kvinners måte "den rette".

Du virker så utrolig bitter!

Du må være et yndet objekt for en psykiater / psykolog å tolke i henhold til alle kjente mors- og fars bindingsteorier osv.

Jeg kjenner så få slike stereotype kvinner og menn som du beskriver, og synes det er trist hvis du ikke klarer å finne en omgangskrets med mennesker du respekterer og finner interessante.

Gjest no comment

Dakar deg, du har nok ikke hatt hell med kvinner. Rart du ikke har konvertert til homo så fæle alle damer er.

Hvor gammel er du egentlig?

Annonse

Dakar deg, du har nok ikke hatt hell med kvinner. Rart du ikke har konvertert til homo så fæle alle damer er.

Hvor gammel er du egentlig?

Har jeg sagt at alle kvinner er fæle? Eller at jeg kun har dårlige erfaringer? Men nå snakker jeg om de dårlige, og om det jeg har hørt og lest.

Alderen min har veldig liten relevans i denne debatten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...