Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, har du blitt sugd av en jente som gjorde det skikkelig deilig? Hvordan var hennes frmgangsmåte?

Om du skulle fortalt en jente hvordan hun skulle gjøre det på deg(du vet jo selv best hva du liker) hva ville du sagt?

Har lyst å gi typen det beste, håper på noen gode tips fra dere....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74953-gutterhvordan-liker-du-%C3%A5-bli-sugd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er det vel kanskje best dersom du faktisk spør typen?

ingen av oss kan vel like hva han synes er godt? alle har vi jo våre egene preferanser når det kommer til oralsex. noen liker tenner, andre liker kun fjærlett berøring av tungespissen...

Annonse

Gjest lotte ise

da er det vel kanskje best dersom du faktisk spør typen?

ingen av oss kan vel like hva han synes er godt? alle har vi jo våre egene preferanser når det kommer til oralsex. noen liker tenner, andre liker kun fjærlett berøring av tungespissen...

Det aller deg ikke inn at når man spør et sånt spørsmål så er det ikke for å finne ut HVA typen synes er best, men for å få tips til ting man kan prøve ut for å finne ut nettopp dette? Hvis mange hadde svart hva de likte, hadde man jo kunne prøvd ut det forksjellige og sett ann reaksjonen. Det er faktisk ikke alle som er like erfarne og derfor synes det er ok med noen tips...

Det aller deg ikke inn at når man spør et sånt spørsmål så er det ikke for å finne ut HVA typen synes er best, men for å få tips til ting man kan prøve ut for å finne ut nettopp dette? Hvis mange hadde svart hva de likte, hadde man jo kunne prøvd ut det forksjellige og sett ann reaksjonen. Det er faktisk ikke alle som er like erfarne og derfor synes det er ok med noen tips...

oi så sint...

du ser ikke helt poenget gjør du vel?

hva som passer for meg, passer ikke mødvendigvis for andre. den eneste måten man kan lære på er ved å prøve, og da skal man ikke prøve hva andre sier er bra. ikke sant?

så det jeg sikter til er at dersom hun eller andre prøver seg frem, og snakker med sin kjære, så kan det ikke bli bedre...

ja selvsagt kan man få impulser fra andre, men det er til synvende og sist ens egne utførelser som betyr noe...

Gjest lotte ise

oi så sint...

du ser ikke helt poenget gjør du vel?

hva som passer for meg, passer ikke mødvendigvis for andre. den eneste måten man kan lære på er ved å prøve, og da skal man ikke prøve hva andre sier er bra. ikke sant?

så det jeg sikter til er at dersom hun eller andre prøver seg frem, og snakker med sin kjære, så kan det ikke bli bedre...

ja selvsagt kan man få impulser fra andre, men det er til synvende og sist ens egne utførelser som betyr noe...

Ehm..? Hvem er det som ikke ser poenget her tro? Alle vet jo at det DU feks synes er best ikke passer for alle. Men å høre hva andre liker, gir en jo mange muligheter for å kunne finne det ens egen partner liker og, hvis en selv føler at en ikke aner hvordan en skal starte å lete seg frem.

Kan vel umulig skade å faktisk svare på spørsmålet istedenfor alltid bare si at alle liker forksjellige ting, for det er jo underforstått. Folk er jo bare ute etter tips. Syns det er greit selv jeg, selv om jeg etterhvert har funnet ut hva min type liker. Skader jo aldri å prøve noe nytt, og noen synes faktisk det er greit med noen tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...