Gå til innhold

Aldersforskjell - Gi dere nå kjerringer!

Anbefalte innlegg

Gjest Morcken

Det forekommer ikke èt jævla innlegg her om menn rundt 30 som er sammen med 10-12 yngre jenter, og de er glad i hverandre, uten at DOL-kjerringene trommer sammen sin armada... og produserer en rekke sure, grinete kjerring-oppstøt om hvor forkastelig slike forhold er.

Dere er bare forbannet misunnelige på at menn forelsker seg i unge jenter! Dere prøver, uten og lykkes, å pakke inne budskapet i "fornuftige" argumenter... men motivet skinner igjennom...

Det er til å spy av!

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

9

• Goliath

6

• Nyco

6

• Streken

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har det falt deg inn at "kjerringene" her inne har vært 17-18 år selv, og kanskje har prøvd et slikt forhold?

Med påfølgende katastrofe for dem selv, en dyrekjøpt lærepenge som man ikke ønsker at unge jenter skal være nødt til å gå igjennom!

oi sann... snakk om surmaget ja...

aner jeg en viss oppgitthet over problemstillingen? aner jeg en person som er blitt nektet sin kjære grunnet alder eller andre "samfunnsmessige" normer?

*lol*

beklager, men kan ikke annet enn å flire, dette blei for dumt...

Annonse

Annonse

Har det falt deg inn at "kjerringene" her inne har vært 17-18 år selv, og kanskje har prøvd et slikt forhold?

Med påfølgende katastrofe for dem selv, en dyrekjøpt lærepenge som man ikke ønsker at unge jenter skal være nødt til å gå igjennom!

Herregud, nå må dere slappe av :)

15 år er ingen aldersforskjell - det har jeg erfart. Det blir for dumt når du forsøker å fremstille det som katastrofer jenter må gå igjennom. Noen kan sikkert ha dårlige erfaringer - jeg hadde det fint, jeg.

15 år er ingen aldersforskjell - det har jeg erfart. Det blir for dumt når du forsøker å fremstille det som katastrofer jenter må gå igjennom. Noen kan sikkert ha dårlige erfaringer - jeg hadde det fint, jeg.

Ja like dumt som å påstå at alle kjerringene her er misunnelige fordi menn "foretrekker yngre damer".

Faren til min eldste sønn er også 15 år eldre enn meg, ville ikke ha vært foruten den sønnen! :-)

Ojsann?? Bryllupshumøret borte allerede? Eller pms?

Det var en heftig sammenligning...

Idioter som tror de er så smarte og har oppdaget at verden i virkeligheten rotter seg sammen mot dem, har alltid hatt den virkningen på meg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...