Gå til innhold

Aldersforskjell - Gi dere nå kjerringer!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

9

• Goliath

6

• Nyco

6

• Streken

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Idioter som tror de er så smarte og har oppdaget at verden i virkeligheten rotter seg sammen mot dem, har alltid hatt den virkningen på meg.....

Såså. Det er tidlig ennå. En kopp kaffe og litt sjelepleie så går det nok over. Med ønske om en knasende flott dag!!

Hu hei kor det går! :-))

Hvem er vi?

...må bare presisere at jeg ikke "hylte opp" om aldersforskjellen i det forrige innlegget - min konklusjon var at det kommer mye an på de aktuelle kandidatene. Noen ganger er tolv år en enorm forskjell, andre ganger en bagatell.

Men jeg fikkt rang til svare på det mugne innlegget til M her, for jeg tviler sterkt på at et er misunnelse som gjør at noen er skeptiske til et forhold mellom en tenåring og en såkalt voksen mann. Det kan være en del ulemper med slike forhold også.

Annonse

Statistisk har han vel rett?

Jeg vet ikke, men det er jeg muligens tilbøyelig til å gi han rett i ..

I Hollywood er det en kjent sak ja.

De fleste vanlige menn jeg kjenner har ingenting til felles med ungjenter, og er heller ikke interessert. Nettopp av den grunn.

Jeg kjenner til forhold som har gått veldig bra.

Men de fleste jeg kjenner til har gått dårlig.

Fordi erfaringsgrunnlaget er for forskjellig.

Hun føler seg over tid fanget og holdt nede.

Hun får problemer med venneflokken, hans er ofte like gamle som han, og har lite til felles med henne, hennes er for unge for hans osv.

Hun utvikler seg mye fra 18 til 23 og oppdager plutselig at det er MYE hun har lyst til å gjøre før hun binder seg. Han blir sur fordi "hun skal ut å fly".

osv osv. Det må være lov å minne om slike ting uten å få slengt til seg at man er ei misunnelig kjerring.

Hvis ikke disse tankene hadde surret og gått i folk som spør om aldersforskjeller her inne, så hadde de neppe spurt!

Om man tar det med i betraktning og prøver alikevel, så er det godt mulig at det funker bra som du sa.

Annonse

I Hollywood er det en kjent sak ja.

De fleste vanlige menn jeg kjenner har ingenting til felles med ungjenter, og er heller ikke interessert. Nettopp av den grunn.

Jeg kjenner til forhold som har gått veldig bra.

Men de fleste jeg kjenner til har gått dårlig.

Fordi erfaringsgrunnlaget er for forskjellig.

Hun føler seg over tid fanget og holdt nede.

Hun får problemer med venneflokken, hans er ofte like gamle som han, og har lite til felles med henne, hennes er for unge for hans osv.

Hun utvikler seg mye fra 18 til 23 og oppdager plutselig at det er MYE hun har lyst til å gjøre før hun binder seg. Han blir sur fordi "hun skal ut å fly".

osv osv. Det må være lov å minne om slike ting uten å få slengt til seg at man er ei misunnelig kjerring.

Hvis ikke disse tankene hadde surret og gått i folk som spør om aldersforskjeller her inne, så hadde de neppe spurt!

Om man tar det med i betraktning og prøver alikevel, så er det godt mulig at det funker bra som du sa.

Hadde jeg ikke vært så lat så skulle jeg søkt og sett på statistikken - jeg er nemlig overbevist om at den vil fortelle oss at menn foretrekker yngre kvinner.

Din erfaring skal du selvfølgelig få komme frem med - og hva dine venner har erfart. Jeg på min side har aldri erfart det samme som deg. 10 - 15 år har vært uproblematisk - og slik jeg forstår Morckens gretne påstander, så er det noe av disse erfaringene han savner.

Siden jeg er usedvanlig opptatt av fred og fordragelighet, så forsøker jeg å gi han det nå :)

Hadde jeg ikke vært så lat så skulle jeg søkt og sett på statistikken - jeg er nemlig overbevist om at den vil fortelle oss at menn foretrekker yngre kvinner.

Din erfaring skal du selvfølgelig få komme frem med - og hva dine venner har erfart. Jeg på min side har aldri erfart det samme som deg. 10 - 15 år har vært uproblematisk - og slik jeg forstår Morckens gretne påstander, så er det noe av disse erfaringene han savner.

Siden jeg er usedvanlig opptatt av fred og fordragelighet, så forsøker jeg å gi han det nå :)

Vurderer å legge ut et anomust innlegg om : Jeg er ei tobarnsmor på 30 år som har forelsket meg i en gutt på 17. hva tror dere, blir det problemer av en slik aldersforskjell?!

Da tenker jeg tråden hadde tatt lengderekorden jeg...MMMUAHAHAHA....

Gjest Morcken

Med svært få unntak, så har de fleste av dere indirekte, igjen bekreftet at mine påstander er riktig.

Selv er jeg IKKE i den situasjon at jeg har noen traumatiske opplevelser rundt dette, men jeg har en kamerat(alle har jo det);-) på 32, som er sammen med ei jente på 19, de har det fantastisk bra, men han bombarderes av mer modne kvinner som ligger flate etter han, om at dette aldri kan gå bra, og han blir kalt pedo, og litt av hvert, av disse buruglene.

Med svært få unntak, så har de fleste av dere indirekte, igjen bekreftet at mine påstander er riktig.

Selv er jeg IKKE i den situasjon at jeg har noen traumatiske opplevelser rundt dette, men jeg har en kamerat(alle har jo det);-) på 32, som er sammen med ei jente på 19, de har det fantastisk bra, men han bombarderes av mer modne kvinner som ligger flate etter han, om at dette aldri kan gå bra, og han blir kalt pedo, og litt av hvert, av disse buruglene.

Det er selvfølgelig helt på trynet å kalle kompisen din pedo. Men jeg skjønner ikke helt hvor du fikk det fra at alle reagerte så sterkt? Synes folk generelt svarer nyansert, jeg - med noen unntak.

Det er jo ikke til å komme fra at det kan være ulemper med såpass aldersforskjell - men som jeg har gjentatt til det kjedsommelige: Det kommer an på personene osv...

Er forresten kompisen din usedvanlig kjekk, ettersom han "bombarderes" av klare damer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...