Gå til innhold

Aldersforskjell gal vei.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Morcken

Jada, det kan gå kjempebra! Kjenner et par som ble sammen da han var 19 og hun var 29-30, de har vært sammen i 8-10 år, har nå barn sammen, og ingen tenker noe over aldersforskjellen lenger.

Men det ble tisket og hvisket den gangen, merkelig nok av kvinner da også....

Kommer vel litt an på hva slags forhold du tenker deg.

Ta for deg kroppen hans - men noe langvarig forhold har jeg ikke helt troen på. Han er jo tenåring enda - og både vil nok og bør leve livet litt først.

Mulig jeg er litt forutinntatt - men tror nok han synes det er utrolig spennende med en voksen dame på 30 som viser interesse for han - men noen seriøse tanker med det tror jeg ikke han har.

Å ha et forhold med en så ung gutt kan bli et problem men du kan da more deg med han:)Gutten vil sette pris på det.

"Gutten vil sette pris på det. "

Men hadde det vært omvendt hadde vel han vært en gammel gris og hun burde stukket av fordi han kun utnyttet henne og hun ville bli såret?

Annonse

"Gutten vil sette pris på det. "

Men hadde det vært omvendt hadde vel han vært en gammel gris og hun burde stukket av fordi han kun utnyttet henne og hun ville bli såret?

Heh....det er ikke bra uansett å ha sex for tidlig !

Her kan du avlegge løfter om å vente med å ha sex før du gifter deg :

http://www.enhet.no/ren00.htm

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...