Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr på min egen alder - dette vil vel aldri gå bra vil det vel?

Bør jeg dumpe han med en gang?

Kan jeg true med at jeg dumper han hvis han ikke forteller broren sin at han er en dust?

Skrevet

Ja gud bedre!

Tenk når han er 50. Så er du AKKURAT like gammel! Nei FY!

Bare til å glemme det der! ;0D

Skrevet

Dump han!

Når du er på topp seksuelt , går det bare nedover med han + at damer lever lengst vettu .*s*

Skrevet

Det går aldri bra! Han bør være rundt ti år eldre enn deg for at det skal gå.... :-)

Forresten, hva gjør jeg på dette nettstedet? Jeg har jo ikke vært her på mange måneder!

Skrevet

Ja gud bedre!

Tenk når han er 50. Så er du AKKURAT like gammel! Nei FY!

Bare til å glemme det der! ;0D

Yiakk - en gamling på 50 vil jeg jaffal ikke ha !!!!!

Men da har jeg jo sikkert en 10-12 yngre elskere innstallert på Tveita da.

Skrevet

Det går aldri bra! Han bør være rundt ti år eldre enn deg for at det skal gå.... :-)

Forresten, hva gjør jeg på dette nettstedet? Jeg har jo ikke vært her på mange måneder!

Hva er det du driver på med om dagen da?

Skrevet

Dump han!

Når du er på topp seksuelt , går det bare nedover med han + at damer lever lengst vettu .*s*

Begynnes å snuse litt på 17 åringer .....

Skrevet

Hva er det du driver på med om dagen da?

Tja, ganske mye. Har kjøpt hus og flyttet, giftet meg og kjøpt meg en ny cd:-)

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Begynnes å snuse litt på 17 åringer .....

Sikkert ikke dumt asså ;o)

Skrevet

GIFTET DEG???????

*sette kaffen i halsen*

Neimenn - herregud - gratulerer stone!!

Dette har ingenting med en viss drosjekø å gjøre, hva? :)

Skrevet

"Jeg har møtt en fyr på min egen alder - dette vil vel aldri gå bra vil det vel?"

Nei, du kommer til å skremme vettet av han med en gang han får se den nye sengen din med ekstrautstyret. Alder har i denne sammenhengen ikke noe betydning for hans grad av frykt. Sats i så fall på en svaksynt en.... ;-)

"Bør jeg dumpe han med en gang?"

Som sagt, med en gang han ser sengen, så ordner nok dette seg selv... :-)

"Kan jeg true med at jeg dumper han hvis han ikke forteller broren sin at han er en dust?"

Da bør du skynde deg!

Skrevet

GIFTET DEG???????

*sette kaffen i halsen*

Neimenn - herregud - gratulerer stone!!

Dette har ingenting med en viss drosjekø å gjøre, hva? :)

Niks, drosjekøene er helt uskyldige her....tror jeg....

Har faktisk vært gift i over to måneder alt! Jøss, kanskje jeg slår den gamle rekorden??

Skrevet

Dette må vi diskutere over en rødvin.

Yapp - jeg har big trøbbel med dette - mucho rødvin!!

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å gifte meg hvis det betyr at man skal slutte å dol'e. Virker som du trives som en gift mann da.

Med meg går det bare bra :-)

Skrevet

"Jeg har møtt en fyr på min egen alder - dette vil vel aldri gå bra vil det vel?"

Nei, du kommer til å skremme vettet av han med en gang han får se den nye sengen din med ekstrautstyret. Alder har i denne sammenhengen ikke noe betydning for hans grad av frykt. Sats i så fall på en svaksynt en.... ;-)

"Bør jeg dumpe han med en gang?"

Som sagt, med en gang han ser sengen, så ordner nok dette seg selv... :-)

"Kan jeg true med at jeg dumper han hvis han ikke forteller broren sin at han er en dust?"

Da bør du skynde deg!

Dette blir et dilemma .... hva skal jeg med en fyr hvis jeg ikke skal ha han i senga liksom ..... (snakke !!??) men bytter jeg han ut med en gamling som er svaksynt blir det kanskej bedre. Han har sikkert mer penger også.

Skrevet

Dette blir et dilemma .... hva skal jeg med en fyr hvis jeg ikke skal ha han i senga liksom ..... (snakke !!??) men bytter jeg han ut med en gamling som er svaksynt blir det kanskej bedre. Han har sikkert mer penger også.

Du må bare skjule ekstrautstyret frem til du har fått smekket på håndjerna... :-)

Skrevet

Niks, drosjekøene er helt uskyldige her....tror jeg....

Har faktisk vært gift i over to måneder alt! Jøss, kanskje jeg slår den gamle rekorden??

Jeg gir meg ende over :)

Skrevet

Du må bare skjule ekstrautstyret frem til du har fått smekket på håndjerna... :-)

Apropo håndjern ; hva sier jeg til guttungen når han kommer drassende med dem og lurer på hva jeg skal med dem?

Jadda ; jeg glemte å låse dem inn i skapet!

Skrevet

Hvilken cd da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...