Gå til innhold

Normalt med kontakt med x'er

Anbefalte innlegg

ths1365380378

Gikk igrunn inn hit for å spørre om omtrent det samme som du har gjort. Jeg er nemlig også usikker på dette.

Kjæresten min snakker en del om eksen sin. Det er ikke noen viktige ting, og i og med at de har et barn sammen, må de jo få holde kontakten synes jeg. Men det er ikke det at han snakker med henne, men at han snakker om henne! Det virker nesten som om han savner henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere.

Den andre eksen sin har han også nok så god kontakt med. Det har hendt han møter henne på cafeer, drar på fest med henne og deretter overnatter.

Men jeg har jo egentlig ingen mistanker. Likevel kan det koke i meg noen ganger, for han er jo så fryktelig sjalu tilbake. Vi har pratet om dette, og han lovet å skjerpe seg, men jeg følte liksom ikke at jeg kom helt gjennom. Prøver jeg å ta opp temaet på nytt, blir jeg avvist med kommentaren "vi har pratet om dette før".

Jeg vik altså ikke tro at det er uvanlig å bli sint når typen har mye kontakt med eksen. I alle fall synes jeg de har grunn til det. Som en sa på noen innlegg tidligere, så har de høyst sansynlig hatt sex både titt og ofte. Da synes jeg det blir litt usmakelig å overnatte hos vedkommende med den største selvfølge når man er inne i et nytt forhold, selv om det sikkert ikke skjer noe.

Prat med ham og skjell ham ut om nødvendig! Du skal for all del slippe å gå med en vondt følelse i magen pga en eller flere ekser...

Trine

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

12

• red

3

• Anki

2

• ths1365380378

2

Mest aktive i denne tråden

Gikk igrunn inn hit for å spørre om omtrent det samme som du har gjort. Jeg er nemlig også usikker på dette.

Kjæresten min snakker en del om eksen sin. Det er ikke noen viktige ting, og i og med at de har et barn sammen, må de jo få holde kontakten synes jeg. Men det er ikke det at han snakker med henne, men at han snakker om henne! Det virker nesten som om han savner henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere.

Den andre eksen sin har han også nok så god kontakt med. Det har hendt han møter henne på cafeer, drar på fest med henne og deretter overnatter.

Men jeg har jo egentlig ingen mistanker. Likevel kan det koke i meg noen ganger, for han er jo så fryktelig sjalu tilbake. Vi har pratet om dette, og han lovet å skjerpe seg, men jeg følte liksom ikke at jeg kom helt gjennom. Prøver jeg å ta opp temaet på nytt, blir jeg avvist med kommentaren "vi har pratet om dette før".

Jeg vik altså ikke tro at det er uvanlig å bli sint når typen har mye kontakt med eksen. I alle fall synes jeg de har grunn til det. Som en sa på noen innlegg tidligere, så har de høyst sansynlig hatt sex både titt og ofte. Da synes jeg det blir litt usmakelig å overnatte hos vedkommende med den største selvfølge når man er inne i et nytt forhold, selv om det sikkert ikke skjer noe.

Prat med ham og skjell ham ut om nødvendig! Du skal for all del slippe å gå med en vondt følelse i magen pga en eller flere ekser...

Trine

Kontakt er en ting, overnatting noe helt annet. Kontakt der andre er tilstede er ok i begrenset omfang. De to alene og evt overnatting er helt uakseptabelt.

Hva med såpeserier, der menn er så romantiske og overrasker damene sine med gaver og annet koselig hver eneste dag?

Hvordan skal vanlige menn klare å leve opp til alt dette?

Vi føler oss utilstrekkelige og primitive. Vi er ikke bra nok for damene våre.

Men vil kvinner slutte å se såpeserier? Nei slett ikke. Uansett hva vi menn måtte mene om det eller hvordan det får oss til å føle oss.

Svært godt sagt.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...