Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.Det har skjedd veldig mye den siste tiden.Jeg har hatt det veldig tøft i en lang periode.Har liggi på sykehuset en tid etter at jeg forsøkte og ta livet mitt.Jeg har slitt,men er heldigvis på bedringens vei.Jeg er nå midt i ett samlivsbrudd.Etter 4 ivf forsøk og masse annet har følelsene mellom meg og mannen blitt borte.Det er jeg som har valgt og gå.Så nå begynner en ny epoke i livet mitt.Vil bare takke alle dere for støtten jeg har hatt de siste årene.Ønsker dere alle lykke til!!

Klem fra Jette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75092-s%C3%A5-starter-en-ny-epoke-i-livet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Jette.

Har ofte tenkt på deg i løpet av den tiden som har gått siden vi begge var aktive her inne, lurt på hvordan det gikk med deg. Jeg tenker ikke mindre på deg nå når du forteller hva du har gjennomgått. Du er en av de jeg husker aller, aller best fra tida her, den med de varmeste svarene og den som fikk optimismen og pågangsmotet til å stige da det så aller svartest ut. Vit det Jette, at vi er mange her inne som satte stor pris på deg og som ble glad i deg! Jeg skulle så gjerne gitt litt tilbake til deg, vet ikke helt om det når fram via nettet, men nå gir jeg deg en varm klem og ønsker hardt og intenst at den nye epoken i livet ditt blir bedre enn den forrige!

Kjære Jette!

Nå fryser jeg på ryggen! Jeg synes det er forferdelig at du har hatt så mye å slite med!

Vi prøvde før helgen å samle alle fra den gamle Østfold-gjengen, og jeg har etterpå tenkt en del på alle de forskjellige skjebnene, både til de som kunne komme, og for de som ikke var der.

For noen har livet hatt bare gleder å komme med, mens for andre har det vært stor sorg og vanskelige tider siden vi møttes første gang.

Jeg håper du kommer deg "hel" ut av forholdet ditt, og at det snart blir lettere dager for deg. Nå starter en ny tid, som du sier, og vit at her har du mange venner du kan støtte deg til, både de som kun kjenner nicket ditt, og oss som har møtt deg i levende live!

Masse, masse lykke til!

Stor klem

Annonse

Kjære deg Jette.

Har tenkt mye på deg i det siste. Det var godt å høre fra deg igjen, selv om det ikke var godt å høre hvordan du har hatt det.

Jeg håper du får bedre dager og håper du har mange gode mennesker rundt deg som tar godt vare på deg.

Sender deg en stor og varm klem over nettet og håper at den når fram.

Klem fra

Kjære Jette,

ord blir så fattige i en sådan stund. Men vit at vi tenker på deg, og føler med deg.

Jeg har nylig vært gjennom en del av det samme som deg. Min mann gikk fra meg i vår, men for oss gikk det seg heldigvis til igjen. Det er tøft, utrolig tøft, også for den som går. Jeg håper dere om ikke annet er enige i valget.

Etter så mange år og så mye går man fra så mye mer enn bare hverandre. Det er så uendelig mange flere involvert. Men man kan ikke fortsette på grunn av det. Men kjenn nå godt etter, eller, det har dere sikkert gjort. Har dere vært til familierådgivning? Hver for dere eller sammen. Det høres ut for at dere har bestemt dere. Uansett er det så mange følelser som må "ryddes på plass". Særlig etter alt du og dere har vært gjennom.

Jeg håper du får hjelp, kjære Jette. Fra dine nærmeste, familie og venner. Men også fra profesjonelle. Det er viktig, krev det, oppsøk det. Men etter så lang tid vet du vel alt dette fra før.

Ord blir så fattige. Jeg kan ikke annet gjøre enn å sende deg en stor, stor varm klem, kjære Jette. Og takk for alt du har vært her og for meg i årene som har gått.

Stor klem fra en trist

Hei Jette.

Har tenkt på deg mange ganger, og lurt på hvordan det har gått med deg. Det er rart med de "gamle" Leit å høre at du har hatt det så vanskelig, håper du etterhvert kan se lysere på tilværelsen. Ønsker deg alt godt fremover.

Klem fra

Sender deg massssse varme klemmer med ønske om lykke til på din nye veg!!!!!!

Tusen takk for den støtten du var og det koselige samholdet vi hadde da vi alle jobbet oss fremover i mølla. Godt å se at du fortsatt har god kontakt og støtte her, dessverre har vår kontakt blitt borte. Uansett så tenker jeg på deg og håper du går bedre tider i møte!

Klem fra meg

Kjære deg !

Så trist å høre at du har hatt det så vondt. Håper du får det bedre i tiden fremover.

Noen ganger kan livet virke svart og meningsløst, men som regel forandrer ting seg etter hvert. Om noen år, vil verden ha snudd seg mange ganger, og da kan du ikke lenger skjønne at du kunne se så svart på tilværelsen. Håper du har god hjelp og støtte rundt deg nå, og at du snart ser verden i et annet lys.

Store og varme klemmer

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...