Gå til innhold

se exen hver dag...

Anbefalte innlegg

Gjest mathe20

Det ble slutt mellom meg og exen for ca en måned siden... Han sa han ikke var forelska i meg mer, så vi ble enige om at det beste var å gjøre det slutt.

Men jeg kommer ikke over han. Han går i samme klasse som meg, så jeg ser han hver dag, kjører også sammen med han til skolen (eneste måten jeg kommer meg dit)...

Han vil at jeg skal være bestevennen hans, og jeg vil selvfølgelig det mer enn noe annet... Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det... Jeg er fremdeles forelsket i han, orker ikke se han flørte med andre jenter (noe han gjør hele tiden). Vet ikke hva jeg skal gjøre... Hvordan skal jeg komme over han? Det går ikke helt opp for meg at vi bare er venner... Han skriver fremdeles "glad i deg" og sånne ting i meldingene også...

Vi har vært sammen i 2 år...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75101-se-exen-hver-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...