Gjest Har lyst på et magebarn også Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg er ikke lenger ufrivillig barnløs - har i grunnen ikke vært det på mange år, men har vært på samme sted i livet som mange av dere er akkurat nå. Vi fikk i sin tid diagnosen uforklarlig barnløshet, både egg og sædkvalitenten var bra, regelmessig eggløsning - i det hele tatt optimale forhold bortsett fra at det aldri festet seg noe egg. Vi gjennomgikk to inseminasjoner og to IVF forsøk. Alt så bra ut, men ingen resultat. Vi valgte da å adoptere, noe vi aldri har angret på. Og når ønsket om nr. to kom var adopsjon den eneste riktige måten for oss å få barn på. Nå har det gått ca et år siden vi kom hjem med nr. to. Vi satt sluttstrek da, men nå ett år etter begynner lysten på et tredje barn å melde seg. Men nå er adopsjon desverre utelukket, både av økonomiske og mentale grunner. (dessuten er dette foreløpig bare mine tanker, mannen min er såre fornøyd med de to vi har) Men da har tanken om å forsøke litt igjen med dobbeltsengmetoden sneket seg inn. Så til poenget med denne lange forhistorien: Når vi var på IVF- karusellen fikk vi ikke så mange opplysninger som det virker som dere får nå, vi spurte kanskje ikke så mye heller. derfor søker jeg deres erfaringer. * Er det noen med samme diagnose som kan si meg noe om hva vi selv kan gjøre for å optimalisere forholdene i livmoren slik at et egg kan frste seg (jeg innbiller meg nemlig at det er det som er vårt problem) * Vitaminer, naturmedisin, kosthold osv.som kan tilføres? *Er det noen av dre som har lykkes på egen hånd med denne diagnosen? *I det hele tatt, kan dere innføre meg i deres kunnskap om uforklarlig barnløshet? MVH ei som nå...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75186-s%C3%B8ker-kunnskap-om-uforklarlig-barnl%C3%B8shet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Søk etter innlegg om eller fra hannem på dette forumet så vil du få opp en del om reflexologi som det er flere her inne som har fått god hjelp av. Mener å huske at det der også stod noe om vitaminer og slikt. Eller skriv en mailtil [email protected] - hun svarer gjerne på spørsmål og kan gi bedre informasjon selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75186-s%C3%B8ker-kunnskap-om-uforklarlig-barnl%C3%B8shet/#findComment-379471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.