Gå til innhold

Mer om utroskap, er det så galt?

Gjest Men nå tør jeg hvertfall ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• Zirine

18

• petter smart

13

• Sør

11

Mest aktive i denne tråden

Hadde jeg knepet kona i å være utro hadde hun temmelig raskt havnet på første siden i VG under tittelen:

"Mann grisebanket sin kone - utroskap mest sannsynlig årsak"

Har lest om flere som har blitt frifunnet i slike saker, men da selvfølgelig i utlandet.

Men husk å grisebanke han også da. Husk det skal være likestilling i Norge.

Gjest mike tyson

Har lest om flere som har blitt frifunnet i slike saker, men da selvfølgelig i utlandet.

Men husk å grisebanke han også da. Husk det skal være likestilling i Norge.

Ja, enig hvis han visste at kona var gift hadde han fått en rett høyre så tenna hadde stått som en snøstorm ut av ræva på'n.

Hvis ikke han visste det hadde jeg nøyd meg med å fortelle han hviskende i øret "din time vil komme før eller senere!"

Ja, enig hvis han visste at kona var gift hadde han fått en rett høyre så tenna hadde stått som en snøstorm ut av ræva på'n.

Hvis ikke han visste det hadde jeg nøyd meg med å fortelle han hviskende i øret "din time vil komme før eller senere!"

Du må være litt av en idiot som risikerer år bak murene bare for å slå ned en person. Jeg mener - hallo??

Hadde jeg knepet kona i å være utro hadde hun temmelig raskt havnet på første siden i VG under tittelen:

"Mann grisebanket sin kone - utroskap mest sannsynlig årsak"

Har du noen konstruktive forslag på hvordan kvinner kan hevne seg på en utro mann? Det er vel ikke bare kvinner som er utro?

Annonse

Har du noen konstruktive forslag på hvordan kvinner kan hevne seg på en utro mann? Det er vel ikke bare kvinner som er utro?

Tja, hun kan jo kanskje forslå at han burde ta seg en elskerinne, så hun slapp å ha sex med han - fordi hun egentlig ikke syns han var no' særlig? :)

Som en kompis av meg sier: "hvis jeg tar samboeren min på fersken med en annen mann så skal jeg spandere en halvliter på han fordi han viste meg hvor lite verdt samboeren min egentlig er".

Det er noe i det der.

Jeg hadde i hvertfall ikke tatt mannen, med mindre han var en venn/bekjent av meg.

Da hadde jeg uten tvil tatt sjansen på noen måneder i buret.

Som en kompis av meg sier: "hvis jeg tar samboeren min på fersken med en annen mann så skal jeg spandere en halvliter på han fordi han viste meg hvor lite verdt samboeren min egentlig er".

Det er noe i det der.

Jeg hadde i hvertfall ikke tatt mannen, med mindre han var en venn/bekjent av meg.

Herregud, dere er så primitive at det er til å få mark av.

Det er noe i det der.

Du skriver: "Da hadde jeg uten tvil tatt sjansen på noen måneder i buret."

Kanskje du burde forsøke å lære og løse konfliktene dine på andre måter enn gjennom vold?

Med vennlig hilsen

Annonse

Herregud, dere er så primitive at det er til å få mark av.

Og hva ville du gjort om en venninne hadde feid over samboeren din?

Du hadde sikkert ikke slått, men vi gutter er ofte primitive, og hadde selvsagt kjørt en nevefight der og da! :)

Og hva ville du gjort om en venninne hadde feid over samboeren din?

Du hadde sikkert ikke slått, men vi gutter er ofte primitive, og hadde selvsagt kjørt en nevefight der og da! :)

Hva jeg hadde gjort?

Jeg hadde tatt meg en sykkeltur og forventet at han var borte når jeg kom tilbake.

Du skriver: "Da hadde jeg uten tvil tatt sjansen på noen måneder i buret."

Kanskje du burde forsøke å lære og løse konfliktene dine på andre måter enn gjennom vold?

Med vennlig hilsen

Jeg har aldri løst noen konflikter med vold, så det blir isåfall ikke noe jeg må "begynne å lære meg".

Hvis du snakker om diskusjonen i helgen så ville jeg løst den med vold, men når det gjelder selvforsvar så blir det noe annet.

I denne kompisensomfeieroverdama-diskusjonen så ville det selvsagt vært ren vold fra min side. Ikke selvforsvar.

Hørt sånt tull.

Det er ikke opp til deg å definere grensene for hvert enkelt par.

Jeg har da ikke definert grenser for hvert enkelt par!

Jeg skrev:

#hm.. hvis partner godtar utroskap, så er de vel egentlig ikke partnere?#

Hva legger du i ordet partner Zirine?

er man partnere mens man godtar utroskap er det i såfall et smuttehull eller en annen form for å lovligjøre bigami! bare man kaller det noe annet.

Hva jeg hadde gjort?

Jeg hadde tatt meg en sykkeltur og forventet at han var borte når jeg kom tilbake.

Du ville fått ut aggresjonen ved sykling, jeg ved litt god gammaldags grisebanking.

Resultatet hadde uansett vært det samme, da jeg selvsagt også hadde forventet at dama var borte etter at jeg hadde kjørt kompisen til legevakta!

Eks-kompisen heter det vel.

Du ville fått ut aggresjonen ved sykling, jeg ved litt god gammaldags grisebanking.

Resultatet hadde uansett vært det samme, da jeg selvsagt også hadde forventet at dama var borte etter at jeg hadde kjørt kompisen til legevakta!

Eks-kompisen heter det vel.

Nei, resultatet hadde ikke blitt det samme. Du hadde fått deg et par år i buret - fordi du er så helvetes neandertaler - jeg kan leve videre, noe vaklevoren, men dog ...

Jeg har da ikke definert grenser for hvert enkelt par!

Jeg skrev:

#hm.. hvis partner godtar utroskap, så er de vel egentlig ikke partnere?#

Hva legger du i ordet partner Zirine?

er man partnere mens man godtar utroskap er det i såfall et smuttehull eller en annen form for å lovligjøre bigami! bare man kaller det noe annet.

Hva jeg legger i ordet partner har ingen betydning. Sier to mennesker at de er sammen, at de er partnere - så er det akkurat hva de er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...