Gå til innhold

Mer om utroskap, er det så galt?

Gjest Men nå tør jeg hvertfall ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Du ville fått ut aggresjonen ved sykling, jeg ved litt god gammaldags grisebanking.

Resultatet hadde uansett vært det samme, da jeg selvsagt også hadde forventet at dama var borte etter at jeg hadde kjørt kompisen til legevakta!

Eks-kompisen heter det vel.

Hei,

Du skriver: "jeg ved litt god gammaldags grisebanking."

Ja - hvilket er like ulovlig som å banke opp en tilfeldig person på gaten.

Ergo er du vel ikke bedre enn de som banket deg? Du forfekter jo akkurat det samme selv....

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• Zirine

18

• petter smart

13

• Sør

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg har da ikke definert grenser for hvert enkelt par!

Jeg skrev:

#hm.. hvis partner godtar utroskap, så er de vel egentlig ikke partnere?#

Hva legger du i ordet partner Zirine?

er man partnere mens man godtar utroskap er det i såfall et smuttehull eller en annen form for å lovligjøre bigami! bare man kaller det noe annet.

"hm.. hvis partner godtar utroskap, så er de vel egentlig ikke partnere?"

Blir ikke dette en motsigelse i seg selv. Du kaller partneren for en partner, men mener at han ikke er en partner fordi han godtar utroskap?

Poenget er hva hvert enkelt par mener om utroskap, og i et forhold hvor det er greit å ha sex med andre så kalles ikke dette utroskap.

Du er trossalt fortsatt tro mot partneren din, dere har bare sex med andre begge to. Men dette er lov, og ikke utroskap.

Hei,

Du skriver: "jeg ved litt god gammaldags grisebanking."

Ja - hvilket er like ulovlig som å banke opp en tilfeldig person på gaten.

Ergo er du vel ikke bedre enn de som banket deg? Du forfekter jo akkurat det samme selv....

Med vennlig hilsen

"Ja - hvilket er like ulovlig som å banke opp en tilfeldig person på gaten."

Ja, ulovlig er det.

"Ergo er du vel ikke bedre enn de som banket deg? Du forfekter jo akkurat det samme selv...."

Jeg har en god grunn, det har ikke disse på gata.

Har du ikke forstått utifra mine innlegg her i flere år at jeg synes hevn er en fin ting?

Nei, resultatet hadde ikke blitt det samme. Du hadde fått deg et par år i buret - fordi du er så helvetes neandertaler - jeg kan leve videre, noe vaklevoren, men dog ...

Par år i buret for å banke en fyr litt skikkelig?

Hehe, ærlig talt. Man får knapt 50 dager for meget blind vold, og tar man her til etteretning hva som har skjedd, at du kanskje handlet i affekt, osv, så kunne du VIRKELIG grisa fyren og sluppet ut iløpet av et par mnd.

Det må for øvrig sies at det er tvilsomt at det her i det hele tatt hadde blitt anmeldt da personen som får skikkelig juling er fullstendig klar over hvor galt han har handlet.

"Ja - hvilket er like ulovlig som å banke opp en tilfeldig person på gaten."

Ja, ulovlig er det.

"Ergo er du vel ikke bedre enn de som banket deg? Du forfekter jo akkurat det samme selv...."

Jeg har en god grunn, det har ikke disse på gata.

Har du ikke forstått utifra mine innlegg her i flere år at jeg synes hevn er en fin ting?

Du skriver: "Jeg har en god grunn, det har ikke disse på gata."

Kanskje de ikke liker mennesker som kaller dem "jævla neger"?

===

Du skriver: "Har du ikke forstått utifra mine innlegg her i flere år at jeg synes hevn er en fin ting?"

Det samme er sikkert sant for dem du traff på forrige helg...

Med vennlig hilsen

Hehe, ærlig talt. Man får knapt 50 dager for meget blind vold, og tar man her til etteretning hva som har skjedd, at du kanskje handlet i affekt, osv, så kunne du VIRKELIG grisa fyren og sluppet ut iløpet av et par mnd.

Det må for øvrig sies at det er tvilsomt at det her i det hele tatt hadde blitt anmeldt da personen som får skikkelig juling er fullstendig klar over hvor galt han har handlet.

Du skriver: " da personen som får skikkelig juling er fullstendig klar over hvor galt han har handlet."

Hvilken paragraf i straffeloven er det han har overtrått?

Og når fikk du myndighet til å straffe folk?

Med vennlig hilsen

Annonse

Et slag *poff* så faller han i bakken, mot en fortauskant, og *poff* så ligger han i koma. Du spiller et høyt spill.

Du har kontroll? Nei, det er nettopp det du ikke har.

Du skriver: "Jeg har en god grunn, det har ikke disse på gata."

Kanskje de ikke liker mennesker som kaller dem "jævla neger"?

===

Du skriver: "Har du ikke forstått utifra mine innlegg her i flere år at jeg synes hevn er en fin ting?"

Det samme er sikkert sant for dem du traff på forrige helg...

Med vennlig hilsen

"Kanskje de ikke liker mennesker som kaller dem "jævla neger"?"

Så det du sier er at disse gutta faktisk var synske, og visste at jeg ville omtale _dem_ for jævla negre her på dol når jeg kom hjem den natta?

De var ikke bare synske, de var også dolere!

"Det samme er sikkert sant for dem du traff på forrige helg..."

Ja, dette kriminelle pakket har sikket blitt begått ekstremt mye urett i deres år her i landet.

Du skriver: " da personen som får skikkelig juling er fullstendig klar over hvor galt han har handlet."

Hvilken paragraf i straffeloven er det han har overtrått?

Og når fikk du myndighet til å straffe folk?

Med vennlig hilsen

"Og når fikk du myndighet til å straffe folk?"

Jeg har aldri sagt jeg har myndighet til å straffe folk, men det er menneskelig å reagere på enkelte hendelser, og også med vold. Det gjør menn over hele verden uten at det er noen unnskyldning.

Jeg sier jo for øvrig også at jeg gledelig hadde tatt et par mnd i buret for det her, så jeg har aldri sagt at straff ikke ville vært fortjent.

"Kanskje de ikke liker mennesker som kaller dem "jævla neger"?"

Så det du sier er at disse gutta faktisk var synske, og visste at jeg ville omtale _dem_ for jævla negre her på dol når jeg kom hjem den natta?

De var ikke bare synske, de var også dolere!

"Det samme er sikkert sant for dem du traff på forrige helg..."

Ja, dette kriminelle pakket har sikket blitt begått ekstremt mye urett i deres år her i landet.

Hei,

De generaliserte sikkert bare over "hvite mennesker" på samme måte som enkelte generaliserer over "negre". På den måten er du åpenbart like skyldig i rasisme (uansett om du som individ har begått det), som en helt tilfeldig mørkhudet er i å "banke folk opp" (uansett om de har gjort det).

Altså, når vi først skal generalisere og ha kollektivt ansvar basert på hudfarge....

Med vennlig hilsen

Et slag *poff* så faller han i bakken, mot en fortauskant, og *poff* så ligger han i koma. Du spiller et høyt spill.

Du har kontroll? Nei, det er nettopp det du ikke har.

Det har du fullstendig rett i. Man kan her gå på en helvetes smell.

Men dette hadde jeg ikke tenkt på i en slik situasjon.

Jeg har aldri sagt jeg har myndighet til å straffe folk, men det er menneskelig å reagere på enkelte hendelser, og også med vold. Det gjør menn over hele verden uten at det er noen unnskyldning.

Jeg sier jo for øvrig også at jeg gledelig hadde tatt et par mnd i buret for det her, så jeg har aldri sagt at straff ikke ville vært fortjent.

Hei,

Du skriver: " men det er menneskelig å reagere på enkelte hendelser, og også med vold. Det gjør menn over hele verden uten at det er noen unnskyldning."

Ja, men når det skjedde deg (forrige helg) så var du ikke videre fornøyd når du fikk din egen medisin...

Du gir deg selv "rett" til å banke andre (etter eget forgodtbefinnende); akkurat det samme som dem du traff forrige helg.

Du har overhodet ingen grunn til å klage over dem, når du selv forfekter akkurat det samme.

Med vennlig hilsen

Det har du fullstendig rett i. Man kan her gå på en helvetes smell.

Men dette hadde jeg ikke tenkt på i en slik situasjon.

Nettopp. Dermed kan man fort havne i buret. At det er verd det er lett å si når man sitter nydusjet med pilsen i hånden og slapper av. Det spørs om du ikke hadde sett anderledes på det om konsekvensene hadde blitt ordentlig ille.

Annonse

Hei,

De generaliserte sikkert bare over "hvite mennesker" på samme måte som enkelte generaliserer over "negre". På den måten er du åpenbart like skyldig i rasisme (uansett om du som individ har begått det), som en helt tilfeldig mørkhudet er i å "banke folk opp" (uansett om de har gjort det).

Altså, når vi først skal generalisere og ha kollektivt ansvar basert på hudfarge....

Med vennlig hilsen

"De generaliserte sikkert bare over "hvite mennesker" på samme måte som enkelte generaliserer over "negre". På den måten er du åpenbart like skyldig i rasisme (uansett om du som individ har begått det), som en helt tilfeldig mørkhudet er i å "banke folk opp" (uansett om de har gjort det)."

Jeg er ikke skyld i rasisme. Du og de med dine meninger, dere som hele tiden har sydd puter under armene på de som kom hit til landet, helt uten å tenke på at uten krav til dem så kan faktisk det her smelle etterhvert, det er dere som er skyld i rasisme.

Ikke vi som stemmer FrP og hele tiden har villet gjøre noe for at det ikke skulle komme hit det har kommet i dag.

Jada, det er langt verre i Sør Afrika, men det kunne vært bedre her, dersom ikke du og de med dine meninger hele tiden hadde feid problemet under en stol, og ikke innsett at mange kulturer sammen kan skape konflikter.

"Altså, når vi først skal generalisere og ha kollektivt ansvar basert på hudfarge...."

Vi burde ta problemet der det ligger, ikke basert på hudfarge.

Med ditt synspunkt hvor alle kriminelle menn skal sees på under ett, så måtte vi begynt å integrere Ola Nordmann i Trøkstad, og det blir noe feil.

Forskjellige tiltak utifra hva som er relevant er viktig.

Men jeg tror ikke det her var ment å bli nok en innvandringstråd.

Menn slår også kvinner - fordi DE mener de fortjener det.

Hvem skal avgjøre hvem som fortjener å bli banket - for hvilke handlinger SDD?

Hei,

Du skriver: " men det er menneskelig å reagere på enkelte hendelser, og også med vold. Det gjør menn over hele verden uten at det er noen unnskyldning."

Ja, men når det skjedde deg (forrige helg) så var du ikke videre fornøyd når du fikk din egen medisin...

Du gir deg selv "rett" til å banke andre (etter eget forgodtbefinnende); akkurat det samme som dem du traff forrige helg.

Du har overhodet ingen grunn til å klage over dem, når du selv forfekter akkurat det samme.

Med vennlig hilsen

"Ja, men når det skjedde deg (forrige helg) så var du ikke videre fornøyd når du fikk din egen medisin..."

Jeg gikk bortover en gate, 3 stk flydde på meg, en slo, og jeg løp.

Jeg tror ikke jeg hadde feid over noen av disse unge jævlene sine kjærester.

"Du gir deg selv "rett" til å banke andre (etter eget forgodtbefinnende); akkurat det samme som dem du traff forrige helg."

Det er forskjell på blind vold og at jeg griser en kompis av meg som har gjort noe fryktelig galt.

"Du har overhodet ingen grunn til å klage over dem, når du selv forfekter akkurat det samme."

Det er bare du selv som ser galskapen i det du skriver, og det nytter ikke å diskutere mot det her.

Nettopp. Dermed kan man fort havne i buret. At det er verd det er lett å si når man sitter nydusjet med pilsen i hånden og slapper av. Det spørs om du ikke hadde sett anderledes på det om konsekvensene hadde blitt ordentlig ille.

Jeg hadde nok angret kraftig da, ja.

Nå havner jeg nok aldri i en sånn situasjon, men gjør jeg det så skal jeg passe på å grise fyren på en gressplen.

Menn slår også kvinner - fordi DE mener de fortjener det.

Hvem skal avgjøre hvem som fortjener å bli banket - for hvilke handlinger SDD?

"Hvem skal avgjøre hvem som fortjener å bli banket - for hvilke handlinger SDD?"

Dette er da gjengs oppfatning blant de fleste menn. Det er trossalt en uskreven lov som gjelder, og den vet alle menn om: hold deg unna damene til kompiser!

Utifra mitt verdisyn synes jeg det er lov til å banke dritten ut av noen i en slik situasjon, men hva andre måtte mene om den saken er opp til dem.

Utifra mitt verdisyn er det også lov til å banke dritten ut av en mann som slår en dame. Uansett hva hun har gjort.

"De generaliserte sikkert bare over "hvite mennesker" på samme måte som enkelte generaliserer over "negre". På den måten er du åpenbart like skyldig i rasisme (uansett om du som individ har begått det), som en helt tilfeldig mørkhudet er i å "banke folk opp" (uansett om de har gjort det)."

Jeg er ikke skyld i rasisme. Du og de med dine meninger, dere som hele tiden har sydd puter under armene på de som kom hit til landet, helt uten å tenke på at uten krav til dem så kan faktisk det her smelle etterhvert, det er dere som er skyld i rasisme.

Ikke vi som stemmer FrP og hele tiden har villet gjøre noe for at det ikke skulle komme hit det har kommet i dag.

Jada, det er langt verre i Sør Afrika, men det kunne vært bedre her, dersom ikke du og de med dine meninger hele tiden hadde feid problemet under en stol, og ikke innsett at mange kulturer sammen kan skape konflikter.

"Altså, når vi først skal generalisere og ha kollektivt ansvar basert på hudfarge...."

Vi burde ta problemet der det ligger, ikke basert på hudfarge.

Med ditt synspunkt hvor alle kriminelle menn skal sees på under ett, så måtte vi begynt å integrere Ola Nordmann i Trøkstad, og det blir noe feil.

Forskjellige tiltak utifra hva som er relevant er viktig.

Men jeg tror ikke det her var ment å bli nok en innvandringstråd.

Hei,

Nei, det er ikke ment å være en "innvandringstråd" - de nevnes kun som et eksempel på hvordan du møter deg selv i døren i dine innlegg.

Poenget forblir at hvis du kan gi deg selv "rett" til å banke tilfeldige folk ("tilfeldig" fordi de ikke bryter noen lov), så har åpenbart alle andre rett til å gjøre det samme, OG til å velge "hvem som fortjener bank" etter sine egne påfunn. (Akkurat slik du gjør.)

Med vennlig hilsen

"hm.. hvis partner godtar utroskap, så er de vel egentlig ikke partnere?"

Blir ikke dette en motsigelse i seg selv. Du kaller partneren for en partner, men mener at han ikke er en partner fordi han godtar utroskap?

Poenget er hva hvert enkelt par mener om utroskap, og i et forhold hvor det er greit å ha sex med andre så kalles ikke dette utroskap.

Du er trossalt fortsatt tro mot partneren din, dere har bare sex med andre begge to. Men dette er lov, og ikke utroskap.

*lol*

Ja enkelte får sakt det i disse tider!

Det er jo bare sex, mens de som driver med bigami må være mye værre hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...