Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oki1365380363

Hei,jeg er en jente på 26 år som er forlovet med en kjempsnill gutt på 28 år.

Men i det siste har han oppført seg ganske rart.

Han vil plutselig ikke være med meg ut på noenting lenger.Han vil ha litt frihet som han sier.Når han drar ut legger han igjen telefonen hjemme.Han har ingen venner,så det er ikke de han drar til.Han unnskylder seg med at jeg er med og gjør sosiale ting etter jobben og jeg er såpass sjalu at han ikke får lov til noen tingen.Det er sant jeg er sjalu,og når han ringer etter jobben for og si at han må jobbe over så er det jo klart jeg blir litt lei meg når midagen nesten er klar.Dette tolker han som athan ikke får lov til og jobbe over.

Vi klarer rett og slett ikke og forstå hverandre.

Nå er jeg lei av denne oppførselen.Jeg elsker han jo over alt på jord!

Sex veit jeg nesten ikke hva er lengre heller.Kanskje det har skjedd 2 ganger den siste måneden....

I går klarte jeg ikke det her lenger.( det har foregått over måneder!) Så mens han ikke så det skjekket jeg telefonen hans.Det viste seg at han hadde sendt meldinger til en tidligere venninne av oss.Det var helt greie meldinger forøverig.Men han hadde sagt til meg at han ikke hadde penger på kortet.

Litt senere ymtet jeg frampå at jeg hadde fått en melding av henne denne dagen.(det hadde jeg også)Men han sa ingenting til meg om at de hadde sendt sms!

Så dro han ut igjen.Og la igjen telefonen hjemme.Da oppdaget jeg at han hadde slettet disse meldingene.Pluss at han hadde prøvd og ringe meg på jobb.

Litt senere spurte jeg han om han hadde kjøpt kontantkort og det hadde han ikke.

Så sa jeg at jeg hadde snakket med venninnen på telefonen og at hun og han hadde sendt sms.

Han ble kjempesint og kalte meg kontrollerende og sjalu.

Kan godt hende det.Men jeg hadde også sendt en sms fra hans telefon til min når han var ute.Og den sms kom frem den!Men dette sa jeg ingentingen om.

Nå snakker vi nesten ikke sammen.....

Jeg mener det er naturlig for han og ta opp emnet når jeg er inne på det,men det mener tydeligvis ikke han da...

Hva skal jeg gjøre?

Jeg ville jo egentlig ikke snoke,men når tingene er som de er så....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du snoka.

Det virker jo naturlig at når du tar opp at du har snakket med denne jenta, at han også gjør det.

Du tror ikke det er noe utroskap på gang? Hvis det er utelukket, kan det godt hende han bare er i en slags fase, der han trenger bevis på at han har kontroll på sitt eget liv.At ingen "bestemmer" over han.

Men jeg syns ikke du virker som en kontrollfrik. Så absolutt ikke! Du har grunn til å grave litt siden du er sammen med han.

Prøv heller å tenk på noe annet en stund, og se om det kanskje går over av seg sjøl?

Har ingen gode råd, desverre. Hadde dette vært min forlovede, hadde jeg villet hatt et ærlig svar på hva han holdt på med. Kan han ikke svare på det, eller bare blir sint, hadde jeg lurt på om ikke vi skulle vært fra hverandre ei stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-379184
Del på andre sider

Oki1365380363

Jeg ville trodd at han hadde ugler i mosen når han plutselig blir så rar. Og når du konfronterer han, blir han aggresiv?

Hm...hm... Har du spurt han rett ut?

Nei,jeg har ikke spurt han enda.Men jeg blir så sint og lei meg.Kanskje han veit hvor han har meg ettersom jeg ble sint tilbake?Tror nemlig han liker å krangle,for da har han et lite overtak over meg.

Synd og si det,men mer jeg tenker over det så tror jeg at han alltid kommer til og være litt kranglete med meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-381234
Del på andre sider

Nei,jeg har ikke spurt han enda.Men jeg blir så sint og lei meg.Kanskje han veit hvor han har meg ettersom jeg ble sint tilbake?Tror nemlig han liker å krangle,for da har han et lite overtak over meg.

Synd og si det,men mer jeg tenker over det så tror jeg at han alltid kommer til og være litt kranglete med meg....

Hvis du tror han alltid kommer til å være kranglete, tror jeg du bør revurdere forholdet. Det ville jeg gjort hvertfall. Det er slitsomt og frustrerende å krangle hele veien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-382073
Del på andre sider

Annonse

Hmm..hadde ikke takla at en jeg var sammen med snoka sånn rundt jeg da. Jeg skriver SMS med både jente- og guttevenner, og hadde han lagt seg opp i det så hadde jeg blitt rimelig drittlei.

Godt mulig at jeg overreagerer på sånt, men jeg har vært sammen med en som skulle nekte meg kontakt med venner og familie, så nå ville jeg nok reagert kraftig om noen skulle bestemme hva jeg skulle gjøre, snoke i meldinger, mail e.l. Sånt er bare personlig - trenger ikke å være noe galt i det selv om man ikke forteller alt til kjæresten sin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-382992
Del på andre sider

ths1365380378

Hvis du tror han alltid kommer til å være kranglete, tror jeg du bør revurdere forholdet. Det ville jeg gjort hvertfall. Det er slitsomt og frustrerende å krangle hele veien.

Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har selv skrevet inn her om hjelp fordi kjæresten min løy om SMS'er. Her inne var det en som tipset meg om at han kanskje hadde hatt en tidligere kjæreste som var fryktelig sjalu, og at han dermed lærte seg å "pynte på sannheten". Da jeg tok det opp med kjæresten min, viste det seg at det var nettopp slik det var.

Jeg vil gjette at det er dette som er din kjerestes problem også. I og med at det ikke stod noe spesielt på meldingene. Han er kanskje redd for at du skal mistolke, og holdt det derfor hemmelig for deg.

Men dette gir jo ingen grunn til at han sa at han var tom på kortet. Finner det ganske merkelig, og jeg kan egentlig ikke komme på noen unnskyldning for denne løgnen.

Foreslår at du rett og slett spør ham rett ut om hvorfor han sa dette.

Ingen vil vel ha en kjæreste som snoker, men når han har løyet til deg, fortjener du et svar på hvorfor!

Vet forøvrig selv hvordan det er å føle trangen til å lese kjærestens SMS. Som sagt løy han til meg før, det var bare småting det også, men det var like helt og fullt en løgn. Først turte jeg ikke ta det opp med ham, men til slutt ble jeg rett og slett så forbanna at alt datt ut. Det var selvfølgelig dumt, men det var likevel bra jeg fikk tatt det opp, for vi fikk snakket om det, og da ble alt bedre... Så ta det opp med ham, om kanskje litt roligere enn det jeg gjorde...

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-387467
Del på andre sider

Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har selv skrevet inn her om hjelp fordi kjæresten min løy om SMS'er. Her inne var det en som tipset meg om at han kanskje hadde hatt en tidligere kjæreste som var fryktelig sjalu, og at han dermed lærte seg å "pynte på sannheten". Da jeg tok det opp med kjæresten min, viste det seg at det var nettopp slik det var.

Jeg vil gjette at det er dette som er din kjerestes problem også. I og med at det ikke stod noe spesielt på meldingene. Han er kanskje redd for at du skal mistolke, og holdt det derfor hemmelig for deg.

Men dette gir jo ingen grunn til at han sa at han var tom på kortet. Finner det ganske merkelig, og jeg kan egentlig ikke komme på noen unnskyldning for denne løgnen.

Ingen vil vel ha en kjæreste som snoker, men når han har løyet til deg, fortjener du et svar på hvorfor!

Vet forøvrig selv hvordan det er å føle trangen til å lese kjærestens SMS. Som sagt løy han til meg før, det var bare småting det også, men det var like helt og fullt en løgn. Først turte jeg ikke ta det opp med ham, men til slutt ble jeg rett og slett så forbanna at alt datt ut. Det var selvfølgelig dumt, men det var likevel bra jeg fikk tatt det opp, for vi fikk snakket om det, og da ble alt bedre... Så ta det opp med ham, om kanskje litt roligere enn det jeg gjorde...

LYKKE TIL!!!

? Var den til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-387890
Del på andre sider

Oki1365380363

LYKKE TIL!!!

Huff,jeg veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Men jeg har prøvd og være glad og fornøyd og late som ingenting.Føler ikke for og prate intimt med han etter det her.Klarer ikke og slå fra meg tanken på at det kanskje er mer bak det hele.Hvis jeg tar det opp med han får jeg bare beskjed om at det er jeg som har problemer.Det skjer nemlig hver gang vi er uenige om noe.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75192-rar-v%C3%A6rem%C3%A5te/#findComment-389903
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...