Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...at jeg røyker! røyker kun i godt lag, dvs. fester/kafe/tilstelninger. ikke ofte han sier noe, men når han kommenterer det, er det ingen tvil om at han virkelig ikke liker det.

problemet er at jeg ikke har lyst til å slutte. jeg (sikkert dumt, men...) trives med å røyke litt, og prøver å begrense meg mye når han er i nærheten. bør jeg allikevel slutte for han sin del?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75238-kj%C3%A6resten-liker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøv da vel

Du må jo ville det selv for å slutte, men du vet jo at det ville være lurt, og hvis du samtidlig kunne glede ham med å slutte, så hvorfor ikke. Kan ikke det at han ønsker det være en god inspirasjon til å slutte?

kjæresten min sluttet, og jeg ble veldig glad. Jeg var redd for at han skulle få kreft osv, og synes heller ikke han luktet / smakte noe godt når han røkte.

Å kysse noen som røyker er som å suge på et godt brukt askebeger. Skjønner godt at han ikke liker det. I tillegg koster det masse penger og du ødelegger begges helse.

Slike ting kan havarere et forhold. Skal du slutte må du gjøre det for deg og dere, ikke for han. Ellers vil det ikke fungere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...