Gå til innhold

Vær så snill å svar ang p-piller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gutt som er 22 år

Nå kom jeg til å tenke på...p-piller til JENTA altså...?

Finnes ikke sånt for gutta...måtte bare si det i tilfelle...men jeg regner med du visste det da. Aldri godt å si...øøhh..

Ja, mente p-piler til jente. Tusen takk for svaret ditt, det var veldig fint å få! :) Nei bytter ikke partner ofte,- la med en flott jente med topp personlighet for første gang i helgen, skjønner du.

Ble litt enestelige, selv om vi snakket om det. Men da håper jeg ikke det skjer noe mer pga. pillene.

Hilsner

Ja, mente p-piler til jente. Tusen takk for svaret ditt, det var veldig fint å få! :) Nei bytter ikke partner ofte,- la med en flott jente med topp personlighet for første gang i helgen, skjønner du.

Ble litt enestelige, selv om vi snakket om det. Men da håper jeg ikke det skjer noe mer pga. pillene.

Hilsner

En ting å tenke på for gutter er at kondomet er noe man VET at man bruker (i tilfelle man slett ikke ønsker å bli pappa der og da...). P-piller må du STOLE PÅ at jenta har tatt når hun sier det.

Hvilke jenter stoler DU på?

Gjest gutt som er 22 år

En ting å tenke på for gutter er at kondomet er noe man VET at man bruker (i tilfelle man slett ikke ønsker å bli pappa der og da...). P-piller må du STOLE PÅ at jenta har tatt når hun sier det.

Hvilke jenter stoler DU på?

Jeg stoler på de jentene jeg merker har veldig godhet og ærlighet i seg, de man kan snakke godt og dypt med,- man kan jo ikke alltid vite alt om noen, det stemmer jo det, men så p-pillene og stoler da på henne. Hun sa hun selv ikke ønsker barn uansett nå.

Men igjen, slik du sier,- man vet ingen ting. ..Lurer på om det er lov å saksøke på grunn av uriktig informasjon ;)

Takk for svaret ditt!

Annonse

Jeg stoler på de jentene jeg merker har veldig godhet og ærlighet i seg, de man kan snakke godt og dypt med,- man kan jo ikke alltid vite alt om noen, det stemmer jo det, men så p-pillene og stoler da på henne. Hun sa hun selv ikke ønsker barn uansett nå.

Men igjen, slik du sier,- man vet ingen ting. ..Lurer på om det er lov å saksøke på grunn av uriktig informasjon ;)

Takk for svaret ditt!

Det høres jo ut som dere er ærlige og har det fint da. :-)

Men nei: Du kan IKKE saksøke (rettere sagt: regne med å vinne et søksmål mot) henne for å bli gravid med deg - uansett hva hun måtte ha sagt.

Gjest glemsomplilleglemmer

Takk for svaret ditt!

Nei, du må selv ta ansvar for å hindre reproduksjon av deg selv..

Dessuten er det haldigvis ikke mange jenter som vil lyve om at de går på pillene.

Men at det er en del jenter som kan ha glemt en pille, latt det går for mange timer mellom to piller, eller kastet opp en pille, og som ikke forteller deg dette, det tror jeg er vanligere.

Viktig at dere snakker om det og at du er "blid og grei" selv om hun har glemt en pille og du må bruke kondom i to uker. Blir du sur hvis hun sier hun har glemt en pille, frteller hun det ikke nestegang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...