Gå til innhold

Får ikke orgasme under oralsex

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen andre som har hatt problemer med å få orgasme når man får oralsex? Det blir bare verre og verre for hver gang vi forsøker. Det er veldig frustrerende. Dama mi tror det er henne som gjør det feil. Jeg har overhodet ikke noen problemer med å få orgasme under samleie. Noen som har samme erfaring, og som kan komme med noen forslag på hvordan man skal kunne løse dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75294-f%C3%A5r-ikke-orgasme-under-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheEnigma

Hun må skape et vakuum med munnen, som om hun skulle suge ut spermen. I tillegg må hun bruke tungen rundt penishodet, og fokusere mye på den lille strengen under penishodet. Da bør det gå lettere. Dere kan evt. prøve deep-throating - at hun tar hele penis inn i munnen, uansett lengde - det skal visstnok være veldig bra!

Lykke til videre

Som jeg har skrevet i et annet innlegg så er det kun ei jente som klarte å gi meg orgasme med oralsex.

Tror ikke det er så uvanlig at menn har problemer med dette.

Det er nok bare å prøve seg fram. Men det er ikke sikkert dere får det til uansett hvor mye dere prøver.

Men det er jo godt likevel.

Gjest Uten signatur

Hun må skape et vakuum med munnen, som om hun skulle suge ut spermen. I tillegg må hun bruke tungen rundt penishodet, og fokusere mye på den lille strengen under penishodet. Da bør det gå lettere. Dere kan evt. prøve deep-throating - at hun tar hele penis inn i munnen, uansett lengde - det skal visstnok være veldig bra!

Lykke til videre

Deep throating!? Det er vel ikke helt vanlig å få til (uten å spy).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...