Gå til innhold

Alle gode ting er tre sier de :(

Anbefalte innlegg

...men det er vel kanskje på det fjerde det skal skje?

Det gikk ikke denne gangen heller som dere skjønner. Negativ test i dag på rugedag 13 og blødninger, så da er løpet kjørt. Gidder ikke ta blodprøve i morgen heller.

Hva er det som er gæernt med kroppen min da!!! Blir sinna! Har gjort alt denne gangen for å lykkes. Alt. behandling,leve sunt og massevis av vitaminer.

Jeg vet jo at det er mange som må ha endel forsøk for å lykkes, men siden det aldri har vært antydning til graviditet VET jeg jo ikke om det kan lykkes for oss noen gang! Kommer til å ta siste forsøk i 3-packen over nyttår, må ha en pause nå kjenner jeg.

Som dere skjønner så er jeg ganske lei meg og frustrert nå, beklager at jeg bare øøøser ut. Tenker på adposjon til tider også, men det tar jo så uutholdelig lang tid det også!

Nei, nå må jeg slutt å syte og tenke positivt (for det er jeg jo vant til....

Fra spøk til alvor, jeg er glad for alt jeg har og at jeg er frisk, og jeg vet heldigvis at dette også går over etter en stund.

Ønsker alle sammen massevis av LYKKE TIL i prosessen!

Klem fra kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75307-alle-gode-ting-er-tre-sier-de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Speranza

Kjære kul. Dette er bare grusomt urettferdig! Og jeg vet dessverre bare så altfor godt hvordan det føles ;o(

Du er sterk som orker å tenke på neste skritt, og kanaskje enda sterkere som innser at det er godt for kroppen å få en liten pause.

Kanskje vi holder følge på forsøket over nyttår, det blir vårt siste forsøk på magebarn, før vi starter den lange adopsjonsprosessen.

Ta nå godt vare på deg selv, og ikke minst hverandre. Det er på det fjerde det skal skje!!!!!!

Trøsteklemmer fra

Nei,nei,nei. Dette var ikke den nyheten jeg ville ha. Jeg trodde virkelig at det skulle gå denne gangen. Jeg føler med deg.

Du skal ikke beklage at du "øser" ut. Det er det vi er her for. Ta deg nå tid til å være sint, frustrert og ikke minst ta deg tid til å sørge.

Det er på det fjerde det skal skje både for deg og meg.

Trøsteklem fra

Gjest candide

Det var trist å høre. Sender deg mange trøsteklemmer, kul!!

Vi klarte det heller ikke på tredje forsøk. Et par uker siden det negative resultatet, og livet begynner å gå seg til igjen. Men, man begynner å lure på om man noen gang skal komme i mål...

Jeg håper å ta det siste forsøket i 3-pakken før jul. Vet jeg risikerer å få en jævlig jul, men...

La vårt motto være: "På det fjerde skal det skje!"

Gjest Bamsegutt

Det var trist å høre! Min kone og jeg prøvde også i lang tid før vi lykkes, så jeg vet det tar på når det ikke går ”denne gangen heller”. Men ikke gi opp! Før eller siden får du innertieren, og tenk hvor glad du/dere blir da!

Og du trenger selvsagt ikke beklage at du ”øser ut” her på forumet! Det er jo det forumet er til for! Og vi er alle her for å gi en cyber-skulder du kan støtte deg til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...