Gå til innhold

Innsetting i dag = kjempenervøs...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde uttak på tirsdag og skal sette inn forhåpentligvis to flotte egg i dag. Vet at av 20 egg ble 11 befruktet og 6 var gode i går. Har ikke hatt flottere resultat før. Har legeskrekk til tusen og ble godt dopet ned på uttak. Legen var fantastisk flink og jeg kjenner nesten ikke at de har vært inne med den berømte nålen. Har hatt en kjempegod følelse under perioden med spray og sprøyter, men nå er jeg kjempenervøs. Føler meg nesten som han i reklamen som ankommer sykehuset og etter røntgen ser de ørten sommerfugler i maven...

Har egentlig ingen spørsmål, men må bare skrive litt... Hvordan skal jeg få tiden til å gå - på tvn er jo bare statsbudsjett!!!!!

Lykke til alle sammen uansett hvor dere er i prosessen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75308-innsetting-i-dag-kjempenerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...