Gjest TheNextBestThing Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Typen min var ganske gammel når han fikk søsken, nå er han i tyveårene og hun går i barnehagen. Faren hennes er en dårlig far så det kan være han er en slags fars figur.. De bor ikke i lag, men det hender han tar henne noen timer i helgen, ikke på overnatting og ikke så lenge av gangen for da blir han lei. Han liker heller ikke å skifte bleier og klager ofte på at når han besøker henne hos moren så er hun sur og grinete. Men han sier hun er det beste som har sjedd han og at han ikke vet hva han hadde gjort hadde noe sjedd med henne. Han vil hele tiden kjøpr dyre ting til henne, feks en t-shirt som koster 700kr og hun er som sagt i en alder hvor de vokser veldig mye! Han vil også kjøpe klær til henne med sitt havn på og ha klær med hennes på! Og det væreste nå vurderer han å tatovere navnet hennes på seg, han bare leter etter skrifttype/språk å skrive det på... Oki, han var enebarn hele livet og er sikkert glad for å ha fått henne. På grunn av aldresforsjellen så har de aldri opplevd de ellers så obligatoriske søsken kranglene, MEN er dette alivelel normal eller bør eg stikke unna mens eg kan?? Han sier at han vil vente med barn til han blir eldre, men eg mistenker at det er fordi han har henne og dermed ikke behov for noe mer.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du er sjalu på lillesøsteren til typen din. Det er der problemet ligger. Ikke at han har et problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-380616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du er sjalu på lillesøsteren til typen din. Det er der problemet ligger. Ikke at han har et problem. Hvis han gjør dette for lillesøsteren sin,hva vil han ikke gjøre for sine egne barn?? Du burde heller prise deg lykkelig over en slik mann,istedet for å bli sjalu!! Hvis noe er sykelig,så er det din sjalusi mot et lite barn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-380868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvis han gjør dette for lillesøsteren sin,hva vil han ikke gjøre for sine egne barn?? Du burde heller prise deg lykkelig over en slik mann,istedet for å bli sjalu!! Hvis noe er sykelig,så er det din sjalusi mot et lite barn.. Men jeg syns å tatovere navnet til søsteren på seg selv er noe uoverveid... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-380978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er du sjalu på søsteren eller på deres ufødte barn som du mener han ikke vil ha p.g.a henne? Jeg synes det er flott at han er så glad i henne og kan være der for henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Er du sjalu på søsteren eller på deres ufødte barn som du mener han ikke vil ha p.g.a henne? Jeg synes det er flott at han er så glad i henne og kan være der for henne. på vegne av deres ufødte barn, mente jeg selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheNextBestThing Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 på vegne av deres ufødte barn, mente jeg selvfølgelig. Er ikke gravid eller no, men kan godt tenke meg å bli det i løpet av livet, men eg er redd han alltid vil komme først 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvis han gjør dette for lillesøsteren sin,hva vil han ikke gjøre for sine egne barn?? Du burde heller prise deg lykkelig over en slik mann,istedet for å bli sjalu!! Hvis noe er sykelig,så er det din sjalusi mot et lite barn.. Nei eg tror egentlig ikke at eg er sykelig sjalu, og eg er ikke sjalu på at han vil være med henne for han vil være mye mer med meg. Han blir lei henne etter en stund men aldri lei meg:-) Dessuten så oppfordrer eg han til å bruke tid med henne, skal eg jobbe feks. så sier eg " men kan ikke du ta søsteren din med ut så kan vi treffes etterpå" eller "skal vi ta henne med i dyrehagen neste helg". Eg har selv to søsken som eg bokstavlig talt har oppdratt, så eg trenger vel ikke si at eg er uendelig glad i de begge to, men å brenne navnene deres inn på kroppen min eller gå rundt i klær med med navnet deres klistret på gjør eg ikke. Det at han bryr seg bslik om henne gjør meg i prinspiiet ingenting, bortsett fra at hun er den meste bortskjemte ungen ever. Eg liker også å ha kontakt med henne og vi finner på ting i lag på mitt initativ også, slik sett er vel alt naturlig, MEN: å tatovere inn navnet hennes, ha klær med hennes navn og gi henne klær med sitt navn, er ikke det et tegn på sykelighet?? Kansje føler han at han eier henne eller noe. Vet at han ofte er iritert på moren på grunn av ting hun gjør mor barnet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Nei eg tror egentlig ikke at eg er sykelig sjalu, og eg er ikke sjalu på at han vil være med henne for han vil være mye mer med meg. Han blir lei henne etter en stund men aldri lei meg:-) Dessuten så oppfordrer eg han til å bruke tid med henne, skal eg jobbe feks. så sier eg " men kan ikke du ta søsteren din med ut så kan vi treffes etterpå" eller "skal vi ta henne med i dyrehagen neste helg". Eg har selv to søsken som eg bokstavlig talt har oppdratt, så eg trenger vel ikke si at eg er uendelig glad i de begge to, men å brenne navnene deres inn på kroppen min eller gå rundt i klær med med navnet deres klistret på gjør eg ikke. Det at han bryr seg bslik om henne gjør meg i prinspiiet ingenting, bortsett fra at hun er den meste bortskjemte ungen ever. Eg liker også å ha kontakt med henne og vi finner på ting i lag på mitt initativ også, slik sett er vel alt naturlig, MEN: å tatovere inn navnet hennes, ha klær med hennes navn og gi henne klær med sitt navn, er ikke det et tegn på sykelighet?? Kansje føler han at han eier henne eller noe. Vet at han ofte er iritert på moren på grunn av ting hun gjør mor barnet... Ligner vel mer på beskytter trang...syns uansett når du skriver at*hun er den mest bortskjemte ungen ever*At sjalusi ligger mellom linjene her... selv om som sagt å tatovere navnet hennes er noget drygt.Men dette med klærne ser jeg ikke problemet med.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheNextBestThing Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ligner vel mer på beskytter trang...syns uansett når du skriver at*hun er den mest bortskjemte ungen ever*At sjalusi ligger mellom linjene her... selv om som sagt å tatovere navnet hennes er noget drygt.Men dette med klærne ser jeg ikke problemet med.. En unge som ikke aner hva grønsaker er bortsett fra poteter, får pomfites og cola daglig og godteri ganske ofte + dyre gaver kaller eg bortskemt ja! Hun er veldig tynn så kroppen tar vel ikke skade av all brusen men tennene er i skikkelig dårlig stand. Hun får dyre ting hele tiden, men mest av moren. Nå hører det vel med at hun er syk (kornisk men ikke dødlig) og ikke kan spise all mulig mat. Men ungen er kjempeherlig hun, eg har aldri sett henne sur slik han sier hun er, men flau har eg sett henne. Når eg har vært med henne så har hun bare vært blid og smilende. Hun er herlig altså, men ikke guddomelig! Ja, kansje eg er litt sjalu, dumme meg, men eg er glad for at han tar ansvar tross alt, er bare redd han kansje har et sykelig forhold til henne, eg mener ville du tatovert inn dine søskens navn på deg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 En unge som ikke aner hva grønsaker er bortsett fra poteter, får pomfites og cola daglig og godteri ganske ofte + dyre gaver kaller eg bortskemt ja! Hun er veldig tynn så kroppen tar vel ikke skade av all brusen men tennene er i skikkelig dårlig stand. Hun får dyre ting hele tiden, men mest av moren. Nå hører det vel med at hun er syk (kornisk men ikke dødlig) og ikke kan spise all mulig mat. Men ungen er kjempeherlig hun, eg har aldri sett henne sur slik han sier hun er, men flau har eg sett henne. Når eg har vært med henne så har hun bare vært blid og smilende. Hun er herlig altså, men ikke guddomelig! Ja, kansje eg er litt sjalu, dumme meg, men eg er glad for at han tar ansvar tross alt, er bare redd han kansje har et sykelig forhold til henne, eg mener ville du tatovert inn dine søskens navn på deg?? Mulig du reager på kostholdet til barnet med rett,da cola kan være grunnen til at hun er tynn...ikke motsatt.små barn som har veldig dårlig kosthold er heller tynn og underærnert enn blubbete.... Nei jeg ville ikke tatovere noens navn på meg selv...Tror det er andre dyptliggende ting som gjør at han gjør/vil dette! At du er sjalu er trenger ikke være negativt,så lenge du er klar over den og utøver den rett med å bremse kjæresten din litt...La den aldri gå utover barnet,da hun er den totalt uskyldige parten.. Se det posetive i det å tenk at hans barn kommer til å komme først når den tid kommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-381547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Nei eg tror egentlig ikke at eg er sykelig sjalu, og eg er ikke sjalu på at han vil være med henne for han vil være mye mer med meg. Han blir lei henne etter en stund men aldri lei meg:-) Dessuten så oppfordrer eg han til å bruke tid med henne, skal eg jobbe feks. så sier eg " men kan ikke du ta søsteren din med ut så kan vi treffes etterpå" eller "skal vi ta henne med i dyrehagen neste helg". Eg har selv to søsken som eg bokstavlig talt har oppdratt, så eg trenger vel ikke si at eg er uendelig glad i de begge to, men å brenne navnene deres inn på kroppen min eller gå rundt i klær med med navnet deres klistret på gjør eg ikke. Det at han bryr seg bslik om henne gjør meg i prinspiiet ingenting, bortsett fra at hun er den meste bortskjemte ungen ever. Eg liker også å ha kontakt med henne og vi finner på ting i lag på mitt initativ også, slik sett er vel alt naturlig, MEN: å tatovere inn navnet hennes, ha klær med hennes navn og gi henne klær med sitt navn, er ikke det et tegn på sykelighet?? Kansje føler han at han eier henne eller noe. Vet at han ofte er iritert på moren på grunn av ting hun gjør mor barnet... Jeg ser du glemte å "skjule nicket ditt denne gangen...jeg tok ett lite søk og vips..en smule overrasket ble jeg... Er du klar over at du kritiserer hele hans familie? Han har en elendig far,moren drikker,han gjør alt for sin søster(noe du ikke liker) og lillesøsteren er den mest bortskjemte ungen ever... Jeg så av innleggene du har skrevet at du selv har noen problemer på hjemmefronten.. Jeg syns du bør ta en god titt på deg selv og det du skriver.. for meg virker det som om kritikken du legger på hans familie er feilrettet.. Kanskje burde du konfrontere din egen familie snart? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-382189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg ser du glemte å "skjule nicket ditt denne gangen...jeg tok ett lite søk og vips..en smule overrasket ble jeg... Er du klar over at du kritiserer hele hans familie? Han har en elendig far,moren drikker,han gjør alt for sin søster(noe du ikke liker) og lillesøsteren er den mest bortskjemte ungen ever... Jeg så av innleggene du har skrevet at du selv har noen problemer på hjemmefronten.. Jeg syns du bør ta en god titt på deg selv og det du skriver.. for meg virker det som om kritikken du legger på hans familie er feilrettet.. Kanskje burde du konfrontere din egen familie snart? Mitt syn på hvordan ungen blir oppdratt går sefølgelig aldri utover henne! Hun er kjempe søt og snill og kan like lite som meg noe for hvordan familien hennes er, så det skal du ikke være redd for. Ja, det hender sikkert at eg blir litt sjalu, men så altforgale er det nå ikke:-) Eg er faktisk bekymret for henne, hun får så mye oppmerksomhet "automatisk" fra familien sin (og til tider meg også, eg vil jo ikke virke slem) at hun ikke vet hvordan hun skal omgås jevnaldrene, feks så kan de være slemme med henne eller hun er slem mot de. Sefølgelig er det viktig at et barn fungerer med voksne, men enda vikrigere at det fungerer med jevnaldrene meer nå eg! Dette er ikke en refs mot ungen, herlighet hun er jo bare et barn og utrolig sjamerende et såvel. Det er familien hennes som skremmer meg, eg synest typen min går litt over grensen når det gjelder sit syn på henne noen ganger. Resten av famlinen forøvrig også, men det bladnder eg meg ikke inn i. Så visst din kjæreste ville tatovert inn navnet på søsteren sin så ville du sagt oki kjære det er helt normalt det?? Egne famileproblemer kommer stort sett på grunn av pappa, og det er undrkontroll nå så de to tilfellene kan ikke samenlignes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-382697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Nei, du må innse at du har et problem. Du er sjalu på lillesøsteren hans... At han er veldig glad i søsteren din, betyr ikke at han har mindre kjærlighet til deg. Prøv å jobbe med deg selv, du har så vidt jeg kan skjønne, ingen grunn til å være sjalu på noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-382776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Mitt syn på hvordan ungen blir oppdratt går sefølgelig aldri utover henne! Hun er kjempe søt og snill og kan like lite som meg noe for hvordan familien hennes er, så det skal du ikke være redd for. Ja, det hender sikkert at eg blir litt sjalu, men så altforgale er det nå ikke:-) Eg er faktisk bekymret for henne, hun får så mye oppmerksomhet "automatisk" fra familien sin (og til tider meg også, eg vil jo ikke virke slem) at hun ikke vet hvordan hun skal omgås jevnaldrene, feks så kan de være slemme med henne eller hun er slem mot de. Sefølgelig er det viktig at et barn fungerer med voksne, men enda vikrigere at det fungerer med jevnaldrene meer nå eg! Dette er ikke en refs mot ungen, herlighet hun er jo bare et barn og utrolig sjamerende et såvel. Det er familien hennes som skremmer meg, eg synest typen min går litt over grensen når det gjelder sit syn på henne noen ganger. Resten av famlinen forøvrig også, men det bladnder eg meg ikke inn i. Så visst din kjæreste ville tatovert inn navnet på søsteren sin så ville du sagt oki kjære det er helt normalt det?? Egne famileproblemer kommer stort sett på grunn av pappa, og det er undrkontroll nå så de to tilfellene kan ikke samenlignes. "Så visst din kjæreste ville tatovert inn navnet på søsteren sin så ville du sagt oki kjære det er helt normalt det??" Jeg har vel poengtert ganske mange ganger i innleggene at jeg syns dette med tatoveringen er både drøyt og uoverveid.... Jeg forstår at du ikke vil være slem,sitter ikke med inntrykket at du er det heller.. Vær litt forsiktig i forhold til all krittikken til hele familien hans.for det kan jo hende de blir din en dag? Trå heller til med å få barnet i kontakt med andre ved å dra på fast lekeplass når du har annledning....så får du iallefall følelsen over å bidra litt i stedet for å kritisere..... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-382803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Oi, dæven..er du virkelig sjalu på lillesøstra hans? Sykt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75394-syklig-forhold/#findComment-382986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.