Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel ca 5 millioner rompetroll i hver, ikke ? Guffa har en tendens til å tette sluket som sement når det havner i varmt vann sammen med hår.

Er det sant?

Jeg hørte en bekjent som en gang som overtok leiligheten etter en homse. Han påsto at sluken var tett og at de derfor måtte ha rørlegger, og rørleggeren fant visst spermkaker som tettet alt.

Han mente visst at homser spunket mer enn andre, for det var trossalt veldig relevant at dette bare kunne skje hos homser.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• SierDuDet

5

• -Riksklysa

4

• Carlina

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Er det sant?

Jeg hørte en bekjent som en gang som overtok leiligheten etter en homse. Han påsto at sluken var tett og at de derfor måtte ha rørlegger, og rørleggeren fant visst spermkaker som tettet alt.

Han mente visst at homser spunket mer enn andre, for det var trossalt veldig relevant at dette bare kunne skje hos homser.

Nå mista jeg matlysta.

*ser på brødskiva og rynker på nesa, kniper så øya igjen*

Ugh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...