Gå til innhold

Hurra Fontex!

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg vil bare fortelle at nå har jeg gått på Fontex i en mnd.

Allerede etter en uke fikk jeg det mye bedre!

Jeg har bare hatt 3 dårlige dager siden jeg begynte på denne tabletten, og to av dem var etter alkoholinntak. Den første var da jeg bare hadde gått på medisinen i 2 uker eller noe. Og de var ikke på langt nær så ille som før jeg begynte med Fontex. Jeg har hvertfall ikke sittet i stolen og hylgrint slik jeg gjorde før, noe som IKKE er helt konge når man bor i blokk!!!

Ikke har jeg kuttet meg en eneste gang heller. Jeg har bare overspist 2-3 ganger og gått litt ned i vekt. Tilogmed døgnrytmen min er fin...!

Jeg vil bare si at om man ikke får nytte av samtaleterapi, behøver man ikke være redd for å forsøke antidepressiva! Det hjelper iallfall meg kjempebra. Det er godt å leve og jeg har håp for fremtiden. Bedre enn å sitte i stolen og hyle og grine og hyperventilere!!!!! Jeg er normal og glad og har det godt. Jeg er faktisk slik jeg var for et par år siden, før min mor døde!!! Ikke føler jeg meg flatet ut i følelseslivet heller!=)

Ikke har jeg fått noen særlige bivirkninger, annet enn LITT kvalme/bilsjuke de første ukene.

Å svelge en liten pille hver morgen, er en liten pris å betale for å igjen få et godt liv og slippe å hyle av (psyisk) smerte!!!

Hipp hurra!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75435-hurra-fontex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...