Gå til innhold

Jeg vet ikke hva som skjer med meg...

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame på 24 som har en sønn på 17 mnd nå. Jeg har prøvd å bli gra vid siden han var 6 mnd ca. Jeg blir ikke gravid. Vi teller dagene hver måned. Har kjøpt eggløsningstester... Men min mens er rar...??? Først begynte det med at jeg fikk mensen 2 ganger i mnd en gang. Så begynte det med at jeg hadde mensen i over ei uke...? Og nå sist, fikk jeg mensen den 20.sept ca. Og blør enda. Men jeg bruker ikke bind. Fordi jeg blør hvis jeg har vært på toalettet nr 2. (sikkert pga press) Og etter sex. Ellers renner det ikke blod i det hele tatt... Jeg sluttet med å bruke bind den 1.okt ca. Fordi blødde ikke mer... Men er dette normalt? For å si det slik. Hvis jeg presser og så tørker meg, så er det litt blod der..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75506-jeg-vet-ikke-hva-som-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...