Gå til innhold

hvordan bli så glatt som henne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest maxmillian

Herregud, hva er vitsen med å se ut slik?? Enda verre at du er misunnelig...

Hvis du er en hårhater, så er du vel glattbarbert oppå hodet og da?

Eller kan du forklare hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder?

Annonse

Ulv I Faarikaal

hørt om retusjering? så ikke mye kvinnelig ut da, har hun i det hele tatt noen kjønnslepper??

He-he. I gamle dager retursjerte man vekk kjønnshår på bilder i magasiner. Man kunne vise området der håret satt, men ikke selve håret. Hvor rare vi var :)

Herregud, hva er vitsen med å se ut slik?? Enda verre at du er misunnelig...

Hvis du er en hårhater, så er du vel glattbarbert oppå hodet og da?

Eller kan du forklare hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder?

"Eller kan du forklare hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder?"

Så du mener med andre ord at når man først liker hår ett sted, så må man like hår alle andre steder.

Sterk hårvekst på skuldre/rygg er sjarmerende, ikke sant?

En kompis av meg fortalte om en dame han var bortpå som viste seg å ha lange hår på brystene sine.

Det hadde vært dame for deg!

Sannsynligvis ville du vel ikke likt det, så det er kanskje du som bør forklare "hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder".

"Eller kan du forklare hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder?"

Så du mener med andre ord at når man først liker hår ett sted, så må man like hår alle andre steder.

En kompis av meg fortalte om en dame han var bortpå som viste seg å ha lange hår på brystene sine.

Sannsynligvis ville du vel ikke likt det, så det er kanskje du som bør forklare "hvorfor hår en styggedom noen steder på kroppen, men flott andre steder".

"En kompis av meg fortalte om en dame han var bortpå som viste seg å ha lange hår på brystene sine."

Akkurat det der er ikke så uvanlig som mange kanskje tror. Men - de aller fleste kvinner fjerner disse før de blir synlige :-)

"............."

"En kompis av meg fortalte om en dame han var bortpå som viste seg å ha lange hår på brystene sine."

Akkurat det der er ikke så uvanlig som mange kanskje tror. Men - de aller fleste kvinner fjerner disse før de blir synlige :-)

"............."

Hehe, jeg har ikke opplevd sånt, og jeg hadde nok fått litt avtenning dersom jeg opplevde det :)

Gjest maxmillian

Jeg snakker om det idiotiske i at hvis en kvinne pga sykdom f eks mister håret oppå hodet, så er det en tragedie for henne, og får seg kanskje en parykk for å skjule denne "tragedien".

Andre steder på kroppen sliter hun kanskje livet av seg for å KVITTE seg med hår!

Hvis ikke noen ser det idiotiske i dette fenomenet, eller ikke engang stiller seg spørrende, ja, da skjønner jeg lite.

...og du hogger i stein,SierDuDet, for jeg er ingen utpreget "hårtilhenger", men stusser over at noen andre ikke syns dette er høyst merkelig...

Kan du fortelle meg hvorfor det er så viktig med hår oppå hodet, men BARE der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...