Gå til innhold

Hjelp. For lange perioder! Langt!

Anbefalte innlegg

Gjest corsica

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med noe, som begynner å bekymre meg endel. Jeg skulle egentlig hatt menstration for lenge siden. I dag har jeg gått i 51 dager siden siste mens, ( siden første dagen i siste mens ). Jeg har sjekket at det ikke er graviditet. ( Helt sikker! ). Det jeg gjerne vil høre er om det fins noen som pleier å gå langt over tiden, eller som vet om dette kan komme av noe annet, som syster, hormoner eller lignende. Jeg har en tett eggleder og en eggleder som er kuttet av. Jeg har også gått til akupunktur, kan dette gjort et eller annet med meg? På mandag så får jeg kanskje tak i den gynokologen jeg har prøvd å ringe til i over en uke. Jeg blir snart smårar av dette siden jeg skulle ha ringt inn til Riksen nå jeg skal ha mens. Jeg vil gjerne komme igang med neste forsøk nå, har ventet lenge nok. Jeg vet heller ikke hva de vil si om jeg får mens nå. De kanskje vil att jeg skal vente og se. Er det noen som kan gi meg noen tips eller roe meg ned eller ikke roe meg ned, så skriv.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75612-hjelp-for-lange-perioder-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner til problemet ditt! Selv har jeg PCOS og det gjør at jeg har laaange sykluser.

Vi skal snart i gang med 2. forsøk, og for at jeg skal få de blødningene som skal til mellom hvert forsøk, har jeg fått foreskrevet en kur på Primolut. Den går du på i 10 dager 3 ganger daglig, og jeg bruker å få blødning 3 dager etter avsluttet kur...

Håper det ordner seg for deg...

Stor kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...