Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper noen kan gi tilbakemelding raskt. Jeg satte inn to perfekte egg på torsdag, men etter å ha "puttet" inn progestan i dag tidlig, fikk jeg fryktelige magesmerter. Minner om sterke menssmerter, men "bølger" over hele magen. Men er det ikke for tidlig med menssmerter? Hadde mange egg, så kan det være overstimulering???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75631-hjelp-smerter-p%C3%A5-rugedag-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

og så roet det seg etter et tre kvarter...Hm - overhysterisk ruger - jeg?? Men tankene gjør seg jo gjeldende: dette er sikkert første tegn på at det ikke gikk denne gangen heller osv osv. Fysj bort med dere! Nå skal jeg innta sofan!

Hei på deg, vanmann!

Bruker du innføringshylsen til progestanen? Jeg gjorde det, og syntes også jeg fikk menssmerter i etterkant, tenkte det enten var pga av selve progestanen eller hylsa. Hmmmm.....ikke godt å si!

Uansett så gikk det bra; jeg er 8+1 i dag :o)

Lykke til videre med ruginga, vanmann. Håper på gladmelding om noen dager :o)

Klem fra

Hei på deg, vanmann!

Bruker du innføringshylsen til progestanen? Jeg gjorde det, og syntes også jeg fikk menssmerter i etterkant, tenkte det enten var pga av selve progestanen eller hylsa. Hmmmm.....ikke godt å si!

Klem fra

Jeg har ikke hørt om noe innføringshylse. Fikk beskjed å føre dem så langt inn som mulig med fingrene????

Hei på deg, vanmann!

Klem fra

Så flott at du er gravid! Gratulerer - så håper jeg at jeg kan følge etter....Mitt første svar var jo ganske preget av min egen situasjon.. ingen gratulasjoner Fy!

Jeg har ikke hørt om noe innføringshylse. Fikk beskjed å føre dem så langt inn som mulig med fingrene????

Hei

Jeg hadde det på akkurat samme måte, noen dager før innsetting, og et par dager etter. Legen på sykehuset sa at det kunne være luftsmerter. Jeg hadde veldig store eggstokker etter inngrepet. Altså at eggposene fortsatt var store. Dette kunne føre til magesmerter. Slike rullende smerter som vi har kjent. Det kan også ha noe med fordøyelsen, hvis eggstokkene er noe forstørret. Alt skal jo ha plass der inne samt fri ferdsel. Men jeg håper for din del at det går bra.

Jeg sitter fortsatt i spenning. Er på dag 8 + innsettingsdagen nå, og har vel alle bivirkningene av progestankapslene. Har stor humørsvingnigner, trøtt, kvalm, hodepine, ømme bryster, utflod ja, you name it!

Lykke til videre!

Klem fra

Annonse

Gjest Malinen

vannmann!

Du kan få diare,magevondt og menssmerter av progestankapslene,det er nok bare en av de mange bivirkningene du kan få av disse kapslene desverre!

Ellers er det mange som påstår at det er best og bruke kapslene uten innføringshylse,pga at innføringshylsa lett kan føre bakterier med seg inni der det er sår osv.Men ikke vet jeg....

Hei

Jeg hadde det på akkurat samme måte, noen dager før innsetting, og et par dager etter. Legen på sykehuset sa at det kunne være luftsmerter. Jeg hadde veldig store eggstokker etter inngrepet. Altså at eggposene fortsatt var store. Dette kunne føre til magesmerter. Slike rullende smerter som vi har kjent. Det kan også ha noe med fordøyelsen, hvis eggstokkene er noe forstørret. Alt skal jo ha plass der inne samt fri ferdsel. Men jeg håper for din del at det går bra.

Jeg sitter fortsatt i spenning. Er på dag 8 + innsettingsdagen nå, og har vel alle bivirkningene av progestankapslene. Har stor humørsvingnigner, trøtt, kvalm, hodepine, ømme bryster, utflod ja, you name it!

Lykke til videre!

Klem fra

Takk for svar alle sammen. Jeg har også ringt sykehuset for sikkerhetsskyld. Det kan enten være overstimulering eller følger av mange eggposer og dermed luftsmerter osv osv. Har fått beskjed om å ta kontakt dersom smertene setter til igjen og vedvarer, men nå ser det ut til å gå bra. Uff jeg føler meg litt oversuperengstelig...men det er visstnok OGSÅ vanlig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...