Gå til innhold

Er man utro da?

Anbefalte innlegg

Gjest Bamsemums

Er det så gæææærnt å rote litt med en annen når jenta mi er litt avisende og virker ikke så veldig glad i meg lenger. Har f.eks. ikke fått noen mld. fra henne i hele dag, ennå jeg har sendt. Og i går fikk jeg den korteste nattamld noen gang. Fikk dessuten kun et lite nuss i går når hun skulle dra bort å bli borte et par uker fra meg. Det var hadet kysset liksom... Jeg trokke jeg burde gjøre dette forholdet så alvorlig ellers blir jeg såra tror jeg, jeg trokke hun tar det så veldig alvorlig. Hun "mobber" meg på en måte hver gang jeg er hos henne også. Sånn "mobbing" som hun kanskje ikke ser så ille med, alt fra min oppførsel til hva jeg sier osv.... Jaja

Hmmm?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75696-er-man-utro-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åshill

Okey, men er det greit å gjøre det da? Kan ikke ta noe skade det da... :)

Det er ikke greit å være utro. Ønsker du å kysse eller ha sex med noen andre, og forholdet ditt er så elendig som du beskriver, så slår du opp med hun du er sammen med, og blir ikke sammen med noen før du er klar for det.

Når du har slått opp kan du kysse hvem du vil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75696-er-man-utro-da/#findComment-383209
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...