Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg, akinna!

Er det tvillinger på gang?? ;o) Ikke for det, sommeren blir jo travel nok med èn, men jeg syns jeg kunne tyde noe mellom linjene her...;o)

Så fint at alt var bra på UL!

Selv har jeg hatt 2 UL'er allerede. Får tett oppfølging siden det gikk galt i forrige svangerskap. På gårsdagens UL var fosteret 14 mm og alt står bra til :o) Nå begynner jeg å slappe litt mer av, og det er deilig :o)

Lykke til videre i svangerskapet, akinna. Koselig om du kan rapportere litt her inne av og til?

Stor klem fra

Hei på deg, akinna!

Er det tvillinger på gang?? ;o) Ikke for det, sommeren blir jo travel nok med èn, men jeg syns jeg kunne tyde noe mellom linjene her...;o)

Så fint at alt var bra på UL!

Selv har jeg hatt 2 UL'er allerede. Får tett oppfølging siden det gikk galt i forrige svangerskap. På gårsdagens UL var fosteret 14 mm og alt står bra til :o) Nå begynner jeg å slappe litt mer av, og det er deilig :o)

Lykke til videre i svangerskapet, akinna. Koselig om du kan rapportere litt her inne av og til?

Stor klem fra

Hei!

Jo, det var visst to og nå har vi snart vent oss til tanken. Legen lurte på om vi ikke var klar over sjansen for dette, så vi så sikkert rare ut når han fortalte at det var to!:) Ja, det var flott, og de var ganske store (13mm) og fine også, så rart å se hjertene... Blir ganske tett oppfølging også, så det blir mye reising til sykehuset for meg. Skal du følges opp tett hele veien?

Kos deg masse med magen, er formen fin? Må si at jeg har hatt bedre matlyst:)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...