Gå til innhold

Hvordan komme over forelskelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest krusedull

Jeg er sammen med en gutt, har vært det lenge. Nå har jeg imidlertid greid å gå hen og forelske meg i en annen. Jeg tenker på han andre hele tiden, og spinner rundt i hodet mitt hvordan ting kunne vært med ham. Vi har rota sammen. Hvrdan skal jeg greie å glemme han/slutte å tenke på ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75811-hvordan-komme-over-forelskelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at du har vært sammen med kjæresten din så lenge at vanene har satt inn og forelskelsens bølgedaler har roet seg..

Du har det kanskje heller ikke så topp sammen med kjæresten din som du skulle ønske.

Vel, life's a bitch.. Det er ikke rosenrødt og spennende i et forhold automatisk hele tiden år etter år selv om man er glade i hverandre. Det kreves innsats og vilje.

Og en ting er iallefall sikkert; selv om du skulle satse på denne forelskelsen så kommer det til å bli bølgedaler og kjedelige perioder _også med han_..

Ønsker du å komme over forelskelsen da?

Det virker som om det ikke er et alternativ å forlate kjæresten din og satse på forelskelsen.

I så fall så betyr vel det at du er fryktelig glad i kjæresten din og ønsker å satse på han.

Da har jeg bare en kommentar; hvor glad er du i kjæresten din som er utro med en annen???

Jeg skjønner ikke sånt!

Skal du fortjene din kjæreste får du pokker meg ta deg sammen og satse på forholdet.

Jeg regner med at du har vært sammen med kjæresten din så lenge at vanene har satt inn og forelskelsens bølgedaler har roet seg..

Du har det kanskje heller ikke så topp sammen med kjæresten din som du skulle ønske.

Vel, life's a bitch.. Det er ikke rosenrødt og spennende i et forhold automatisk hele tiden år etter år selv om man er glade i hverandre. Det kreves innsats og vilje.

Og en ting er iallefall sikkert; selv om du skulle satse på denne forelskelsen så kommer det til å bli bølgedaler og kjedelige perioder _også med han_..

Ønsker du å komme over forelskelsen da?

Det virker som om det ikke er et alternativ å forlate kjæresten din og satse på forelskelsen.

I så fall så betyr vel det at du er fryktelig glad i kjæresten din og ønsker å satse på han.

Da har jeg bare en kommentar; hvor glad er du i kjæresten din som er utro med en annen???

Jeg skjønner ikke sånt!

Skal du fortjene din kjæreste får du pokker meg ta deg sammen og satse på forholdet.

Synes det var utrolig bra sagt! Har veldig lyst selv å spørre hvordan en skal klare og komme over kjæresten som det er mange måneder siden jeg mistet, men synes at troskap i et forhold er noe av det viktigste som finnes!

Synes det var utrolig bra sagt! Har veldig lyst selv å spørre hvordan en skal klare og komme over kjæresten som det er mange måneder siden jeg mistet, men synes at troskap i et forhold er noe av det viktigste som finnes!

Takk for det, men det er bare mitt syn på det:)

Å komme over en kjæreste er jo noe helt annet enn en forelskelse utenom forholdet(som i dette innlegget. da har jeg ikke sympati).

Huff, det er fælt. Synes synd på deg jeg. Leste en plass at det kunne ta et par år før man var "nullstillt" etter et forhold av betydning.

Da jeg og min samboer splittet opp brukte jeg veeeeeeldig lang tid på å nullstille meg.

Selv om jeg visste det var riktig å bryte forholdet og jeg datet etter bruddet tok det tid å få han ut av systemet.

Lykke til, og ta den tiden du trenger:-)

Takk for det, men det er bare mitt syn på det:)

Å komme over en kjæreste er jo noe helt annet enn en forelskelse utenom forholdet(som i dette innlegget. da har jeg ikke sympati).

Huff, det er fælt. Synes synd på deg jeg. Leste en plass at det kunne ta et par år før man var "nullstillt" etter et forhold av betydning.

Da jeg og min samboer splittet opp brukte jeg veeeeeeldig lang tid på å nullstille meg.

Selv om jeg visste det var riktig å bryte forholdet og jeg datet etter bruddet tok det tid å få han ut av systemet.

Lykke til, og ta den tiden du trenger:-)

Tusen takk for at du synes det.

Brukte vel 6 mnd. på og komme over det, første gangen jeg var sammen med ei i bare 3 mnd. Og nu har jeg vært sammen med ei i 3 år. Og har det helt grusom. Ligger og gråter i eningen. Føler at livet mitt ikke er verd noe. Hun har fått ny type, og jeg har det bare helt grusomt!

Gjest OsloGutt21

Brukte vel 6 mnd. på og komme over det, første gangen jeg var sammen med ei i bare 3 mnd. Og nu har jeg vært sammen med ei i 3 år. Og har det helt grusom. Ligger og gråter i eningen. Føler at livet mitt ikke er verd noe. Hun har fått ny type, og jeg har det bare helt grusomt!

hei!

Må bare si at jeg kjenner meg igjen i det siste innlegget! Selv om det begynner å bli over 6måneder siden det ble slutt med dama over nesten to år stakk det skikkelig i brystet da jeg så henne med en type her om dagen. Har ikke snakket med henne siden juni men alikvel merker jeg at jeg fortsatt tenker på henne. Trenger iallefall en del mer tid før hun er ute av systemet! Men livet skal jo ikke være enkelt...orker ikke tenke på dating engang. Er faktisk ikke klar for det. Er jeg rar?

Hilsen gutt snart 21

Annonse

Hei du:-)

Det tar tid å komme over en person man har vært veldig glad i -det har nok de fleste erfart.

Og spesielt den som sitter igjen etter bruddet og egentlig ikke ønsket det.

Hvis årsaken til bruddet føles urettferdig (utroskap f.eks) er det ekstra sårt.

Det er jo individuelt hvor lang tid det tar, så alt er normalt -om det er noen trøst

:-)

Det å se sin ex sammen med en ny kjæreste er vondt. Men det er en del av den prosessen du må igjennom desverre.

Ta tiden til hjelp du:-)

hei!

Må bare si at jeg kjenner meg igjen i det siste innlegget! Selv om det begynner å bli over 6måneder siden det ble slutt med dama over nesten to år stakk det skikkelig i brystet da jeg så henne med en type her om dagen. Har ikke snakket med henne siden juni men alikvel merker jeg at jeg fortsatt tenker på henne. Trenger iallefall en del mer tid før hun er ute av systemet! Men livet skal jo ikke være enkelt...orker ikke tenke på dating engang. Er faktisk ikke klar for det. Er jeg rar?

Hilsen gutt snart 21

Tusen takk for svarene deres!

er så kjipt å tenke på at hun har sendt meg alle brevene i sommer om at det skulle bli oss, vi måtte bare holde ut, vi to var for hverandre, hun savnet meg så...bla,bla,bla.. men nu når hun fant seg en ny type, kuttet hun plutselig kontakten. Tar ikke telefon eller noe, og det svir, så ENORMT! Derfor er det vel egentlig ikke så lenge siden det ble skikkelig slutt, før jeg mista kontakt med henne.

Plages også med det å finne ny jente, har hatt flere som har flørtet, men.. Føler vel enda at ingen er eller kan være så snill og deilig som henne jeg var sammen med sist.

Gutt 23

Gjest mislykket

Det er jo ikke så lett... har jeg blitt fortalt. Noen mener at det er "naturstridig" for en kvinne å være monogam. De fleste religioner som fremmer monogami er jo skapt av menn.

Men uansett... du får ta tiden til hjelp. Kanskje forelskelsen går over av seg selv?

Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...