pan1365380388 Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 jeg er en jente på 17 som for et halvt år siden oppdaget en "kul" ca 5 cm inne i kjeden min, jeg er ikke sikker på om denne har hvert der før, og lurer derfor på om dette er vanlig eller om det er noe galt med meg, kulen dekker nesten hele kjeden men man kan gå rundt den på alle kannter untatt en. Noen ganger gjør det også vondt når jeg har sex. Jeg er redd for å ha fått kreft eller noe annet farlig .vær så snill og svar om dette er vanlig eller ikke! 0 Siter
Gjest upojf Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Det er noe alvorlig galt med deg hvis du har kjede. Alle andre kvinner har skjede. 0 Siter
Gjest heioghå Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Det er noe alvorlig galt med deg hvis du har kjede. Alle andre kvinner har skjede. Jeg tror de aller fleste skjønte hva pan mente. Du er et av de sansynligvis få untakene. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Sikker på at det ikke er livmortappen du kjenner? Et besøk hos gynekologen vil gi deg alle svar, men jeg tviler sterkt på at du lider av noe farlig. Det kan gjøre vondt under samleie hvis han støter borti livmortappen (litt for dypt) 0 Siter
Anno86 Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Heia...Jeg har opplevd det samme! Jeg var også bekymret for at det kunne være kreft. Tilslutt ringte jeg lege og fikk time. Det viste seg å være ubalanse i utviklingen. Den har forsvunnet nå! Om du har det samme, er litt vanskelig å svare på, men jeg anbefaler på det sterkeste å gå til lege raskest mulig! Jeg ønsker deg lykke til! 0 Siter
Gjest starya Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg oppdaget det samme da jeg begynte å bli seksuelt aktiv som 16-åring. vel jeg ble fort gravid også (hups), og på underlivsundersøkelsen var alt i skjønneste orden... Og jeg innså at det var livmorhalsen jeg kjente... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.